jerryleelewis
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 okt 2003
Hoi, ik heb een nieuwe computer (medion e4320) met vista. Nu heb ik ook een nieuwe mediaspeler La cinema Premioer 750 gig. Het stomme is dat als ik de mediaspeler koppel aan de computer, hij wel het vista hardware deuntje geeft, maar voor de rest niet herkend wordt door het systeem. Daarbij loopt het systeem vast en daarom kan ik er ook geen films oid op zetten. Een paar dingen heb ik al geprobeerd. Op een andere computer
Ook hierbij op een gegeven moment vastlopen. Het is mij wel gelukt een film op het apparaat te zetten, veel eerder. en die speelt hij dan ook gewoon af.
Ik heb een softwareupdate gedaan, geheel volgens het stappenplan (in het engels) uitgelegd op de site van Lacie. Maar nu weet ik het even niet meer.
Ik heb de harde schijf niet geformateerd voor gebruik, dus zo rechstreeks van de winkel af in gebruik genomen.
Oh ja, de Lacie heeft usb 2 maar ook mijn computer dus dat lijkt mij geen probleem...
Wie kan mij helpen?
Ook hierbij op een gegeven moment vastlopen. Het is mij wel gelukt een film op het apparaat te zetten, veel eerder. en die speelt hij dan ook gewoon af.
Ik heb een softwareupdate gedaan, geheel volgens het stappenplan (in het engels) uitgelegd op de site van Lacie. Maar nu weet ik het even niet meer.
Ik heb de harde schijf niet geformateerd voor gebruik, dus zo rechstreeks van de winkel af in gebruik genomen.
Oh ja, de Lacie heeft usb 2 maar ook mijn computer dus dat lijkt mij geen probleem...
Wie kan mij helpen?