Laden van bepaalde software duurt eeuwig, terwijl de rest snel blijft werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElmigoMG

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Berichten
182
Hallo iedereen
Ik zit met een probleem, maar ik weet niet precies waar ik moet zijn met deze vraag, dus sorry als ik hier fout zit.

Omschrijving van mijn probleem
Ik heb een supersnelle computer, en ik onderhoud hem regelmatig. Maar sinds kort gaan bepaalde dingen heel langzaam, wat ik heel raar vind dus. Programma's zoals Corel PaintShop Pro Photo X2 en mijn spel TrackMania United Forever doen echt heel lang voor ze opgestart zijn.

Wat ik heel gek vind, is dat alleen het programma of spel dan blijft hangen, maar ik kan wel gewoon andere dingen doen, en dat gaat allemaal wel supersnel.

Enkele voorbeelden van mijn probleem
Als ik dan PaintShop opstart, zie ik het venster van PaintShop gewoon tevoorschijn komen zoals dat hoort, maar als hij dan opgestart is, reageert het programma niet meer. Na 5 tot 10 minuten doet hij het eindelijk en kan ik het gebruiken.
Zelfde verhaal bij TrackMania. Als ik het spel start, krijg ik een zwart scherm met "Even geduld...", en daar blijft hij dan 5 tot 10 minuten hangen, en dan eindelijk start het spel op.
Voor de mensen die TrackMania spelen heb ik nog een voorbeeld: Als ik in de MediaTracker zit, een replay heb geïmporteerd, en vervolgens de skin van de replay wil veranderen, duurt het ook weer zo lang voor hij de skins heeft geladen.

Ik hoop dat iemand voor mij een oplossing heeft, want ik heb me rotgezocht! Alvast heel erg bedankt!

Hieronder wat informatie over mijn computer:
- Moederbord: LTD MS-7388
- Processor: AMD Phenom X4 9950 (quad-core)
- Videokaart: ATI Radeon HD 4800 Series
...Ik denk dat het probleem aan mijn videokaart ligt, aangezien het allemaal grafische dingen zijn die niet werken.
- Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium
- DirectX: Versie 10.00

~Elmigo
 
Laatst bewerkt:
Het updaten hielp niet. Ik heb maar ten einde raad me hele computer opnieuw geinstalleerd inclusief Windows 7. Nu werkt alles weer. :(
 
Dan zal het wel altijd een raadsel blijven wat het is geweest maar het belangrijkste is dat het is opgelost! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan