Lag in spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

RaTzZ

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2007
Ik en mijn broer spelen een (nog al zwaar) onlinespel. Alles verloopt :thumb: ... (We zitten allebei op draadloos netwerk: signaalsterkte 90%). Maar hier komt het :( nieuws: Als er iemand beneden (niet draadloos) op sites zit te surfen of filmjes aan het bekijken is op youtube, krijgen wij lagstoten (constante haperingen ==> spelen onmogelijk). Vroeger hebben wij dit nooit gehad. :confused: Help aub, ligt het aan de router? PC beneden? Draardloosinternet??

Dank u :thumb:

Ik zou zeggen dat je probleem volkomen normaal is :rolleyes: . Je deelt dezelfde verbinding met meerdere pc en hoe meer gebruikers online hoe minder bandbreedte er per user overschiet. Zeker als iemand filmpjes aan het bekijken is, dit neemt een hele hap uit je bandbreedte

Is vrij normaal. Jullie moeten met z`n 3e de bandbreedte verdelen. Als de 1 meer gebruikt moet de rest dat inleveren.

Kan ik dit dan niet wijzigen,, waarom was dit vroeger nooit?

is mijn bandbreedte dan aangepast??
maar het is raar dat de pc dan zoveel bandbreedte verbruikt, surfen op sites duurt hier kei lang. help

Kan het niet zijn dat je maandlimiet bereikt is? Als ik mijn limiet bereik valt mijn snelheid terug naar een modem uit de middeleeuwen.

internet snelheid is nooit een constante, het kan ook externe oorzaken hebben zoals de drukte op de server waar jij op zit.

neen, hier ligt niet aan de server, iedereen heeft goede ping en ik heb 700+ :( :(
vroeger had ik dit echt niet

Misschien ruis op je lijn??? Een nachtje afwachten en morgen eens opnieuw checken.

@ Quinna,

Wil je in het vervolg niet je hele reactie in hoofdletters typen? Dat komt schreeuwig over en het leest niet prettig.

:thumb: Enemy Territory :thumb:

Maar dit maakt volgens mij ook niet uit.. Ik zal straks nog eens proberen, wanneer mijn broer thuis is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan