Lag met Cs:s

Status
Niet open voor verdere reacties.

reload472

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2006
Berichten
5
Hallo, ik heb lag met counterstrike zelfs als ik af en toe 100 fps heb!. Het lijkt erop dat iets mijn fps omlaag haalt en het vervolgens laggy maakt. Als ik af en toe op een simpele map speel en ik heb 100 tot 200 fps lag ik nog steeds.. Het is niet zo zeer lag, maar het schokt. Net alsof je je cmdrate/updaterate/rate niet goed hebt staan terwijl ik dat wel heb (cl_interp 0.01 | cl_interpolate 1.0 | cl_cmdrate 101 | cl_updaterate 101 | rate 25000) Mijn pc zelf loopt zelf wel super soepel met andere software, eigenlijk doet alleen counter-strikeource raar met fps en lag soms gaat het ineens weer bam goed.. restart je css dan is het weer slecht en moet je vaak een hele poos weer wachten tot de fps weer omhoog gaan of ze gaan helemaal niet omhoog.

Hoelang ik de pc al heb: ongeveer een half jaartje, de lag was er dacht ik nog niet in het begin.. het kwam later pas, ik kom er alleen niet meer op wanneer. Ik heb heel soms ook dat mijn processor gebruik 100% is terwijl hij eigenlijk niks moet laden en als ik hem reboot is het weer in orde.

Virussen: 0 (Getest met Hitman Pro/Mcafee 2006 all in one suite)
Spyware: Niks

PC Specs:
_________________________

Processor: Amd athlon 4000+ 2.4 Ghz (Boxed)

Mobo: MSI k8n neo4 platinum

Geheugen: 1 Gb ram (Kingston)

Video/Grafische kaart: Geforce 6800GS GDDR 3 (512 MB)

Harde schijf: 250 GB 7200 RPM Samsung

Internet-Connectie: Wanadoo (3Mbit)


__________________________________






Help a.u.b. ik zit al lang met dit probleem en ik hoop dat jullie mij er meer over kunnen vertellen en me er mee helpen want ik word hier echt knettergek van.. :(
 
ik speel zelf ook vaak css en ik heb altijd een lage ping tussen de 8 en de 33 :thumb: ik denk dat het ligt aan de afstand tot de server ik heb een 1.5mb down 256 kb up verbinding ik speel ook alleen maar op europese servers en haal meestal tussen de 150 en 170 FPS :thumb: liger aan wat voor map maar de laatste tijd loopt css steeds bij mij vast :mad: als ik net de server binnenkomen heel irritand zeker als je er verslaafd aan bent en cker meer als 40 uur per week speelt tot nu toe wist niemand hier een oplossing ik heb alles geprobeerd wat ik weet zoals nieuwe drivers andere instellingen(kwaliteit of prestatie) en het heeft geen invloed gehad alle alle andere spellen(Doom3,Fear,Farcry,Battlefield 2 enz) doe het perfect


misschien heeft iemand nog een suggestie....:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan