Lag?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paquero

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2012
Hallo,

Ik heb afgelopen onderstaand systeem besteld:
- Klik

Met dit systeem zou ik far cry 3 volgens mij makkelijk op Very High aan moeten kunnen, vooral op mijn resolutie: 1280*1024.
Nou is het probleem: Ik moet omlaag gaan tot medium om normaal te kunnen spelen!

Ik heb de nieuwe 13.2 beta drivers al.

Weet iemand wat het zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!

Ik heb tot nu toe alleen nog Cod4 en BF BC2 gespeeld, Cod4 werkt prima, is alleen wel wat slechter.
BF BC2 werkt ook goed.

bf bc2 en cod4 zijn tamelijk oudere spellen vergeleken met far cry 3 :P probeer eens battlefield 3 ofsow.

heb je misschien vsyn aanstaan bij far cry?

V-sync zorgt ervoor dat je screen tearing minder vaak/niet meer optreed.
het komt echter wel met het limiet dat je of minder als 30 of precies 60 fps krijgt. (minder als 30 = lag)

Kheb geen battlefield 3 ;)
Volgens mij staat vsyn ook niet aan.

Hallo, Paquero

Het klopt Dat je lagt krijgt! Het is een probleem van Farcry 3 De meeste gamers hebben het zelfde probleem Gehad, of hebben!
Welke videokaart heb je? ik stuur je dan de meest recente driver van Farcry 3 dan kan je gerust spelen zonder lag
Het probleem ligt aan far cry 3

@phoetax, games hebben geen drivers, dus de laatste driver van far cry lijkt me ook niet wat je bedoelde :P

De TS heeft de laatste driver van AMD al(aangezien hij een 7950 heeft) , Daar zitten als het goed is (volgens AMD) alle fixen van vorige versies ook in verwerkt.
Dus een driverprobleem zal het niet meer zijn. (aangezien het bij de oude ook problemen geeft)

@TS

Je kunt de tweaks uit dit bericht nog eens proberen: http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=371830

Ik heb zelf ook een AMD kaart en ik heb op 1920x1080 alles max, nergens last van (laatste driver), dus het is een beetje hit & miss met far cry schijnbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan