Lage downloadsnelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb één simpele vraag. Ging het voor dat je deze problemen kreeg ook zo traag ondanks dat je toen waarschijnlijk ook al Utorrent gebruikte?

Waarschijnlijk niet, je bent dus gewoon weer met een kluitje het riet in gestuurd. Het lijkt een nieuwe hype te zijn bij helpdesken, laat de mensen wat technische dingen doen/zien, roep vervolgens dat het niet klopt en de 'schuld' ligt weer niet aan de provider.

Ik heb één simpele vraag. Ging het voor dat je deze problemen kreeg ook zo traag ondanks dat je toen waarschijnlijk ook al Utorrent gebruikte?

Waarschijnlijk niet, je bent dus gewoon weer met een kluitje het riet in gestuurd. Het lijkt een nieuwe hype te zijn bij helpdesken, laat de mensen wat technische dingen doen/zien, roep vervolgens dat het niet klopt en de 'schuld' ligt weer niet aan de provider.

Ja maar hoe sluit ik nou udp-poorten? ik heb op me eigen pc 19 van die dingen en bij me pa zijn pc 33.

Ik gebruikte utorrent ook gewoon vantevoren en nee toen was de dlspeed gewoon nog goed.

En ja helpdesken zijn echt :evil:

ik heb niks gedaan maar me internetspeed is tenminste weer 4000 niet 6000 maarja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan