Lage downloadsnelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysam

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Berichten
130
Hey,

Ik heb een topic in dit gedeelte gezien die ook over een lage downloadsnelheid ging en daarmee kamp ik ook al mee. Ik heb een telfort abonnement 20MB. Ik had voorheen een account van Download2day. En daarmee haalde ik ongeveer 1950kb/s. Maar nu heb ik ff Xlned geprobeerd, maar ik download maar met ongeveer 500kb/s. Ik heb al aan xlned gemaild en die gaven mij een paar tests die via hun server te downloaden was, maar hier haalde ik ongeveer 1800kb/s. Dus het ligt ook niet aan xlned. Ze hebben mijn account opnieuwe gereset en een nieuwe gegeven, maar het werkt gewoon weer niet. Ik heb een avg anti virus. Ik had dit ook toen ik met Download2day downloade. En ik download met Grabit. Het kan toch niet zo zijn dat er iemand van mijn draadloos internet pakt en daarmee download en ik een lagere snelheid heb?

Iemand met een oplossing?

Alvast bedankt,

Maysam
 
Ik heb eerder klachten gehoord van mensen met telfort. Zelfde probleem.

Je moet je netwerkinstellingen handmatig in je netwerkverbinding invullen. Heeft geloof ik met de variabele IP te maken die de telfort router toewijst aan je PC.

Neem anders contact op met de telfort helpdesk. Die weten een oplossing voor dit probleem.
 
Ik heb eerder klachten gehoord van mensen met telfort. Zelfde probleem.

Je moet je netwerkinstellingen handmatig in je netwerkverbinding invullen. Heeft geloof ik met de variabele IP te maken die de telfort router toewijst aan je PC.

Neem anders contact op met de telfort helpdesk. Die weten een oplossing voor dit probleem.

Nou....... ik werk hier met Telfort, Grabit en Eweka en heb echt helemaal nergens last van hoor.....
 
Lucky you! ;) Ik zeg niet meteen dat iedereen het probleem heeft.
Ik zeg ik heb het probleem eerder gehoord.
Waaronder 1 met met Telfort -> NewsXS -> Newsleecher.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan