Lage fps in CoD1?

• Onderwerp starter Onderwerp starter SauS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SauS

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2008
Nou het zit zo, sinds 2 dagen geleden begint opeens me fps in cod1 rond de 70 fps te droppen op het moment dat ik een toets op me toetsenbord ingedrukt houd...
Normaal zit ik aan de 125 nonstop. Lijkt me vrij normaal voor me pas nieuwe HD3870..
Nu heb ik dus een niet draadloze eens aangesloten, blijft het probleem nogsteeds alleen dropt nu maar de FPS naar 110, dus 15 fps minder dan normaal.
Maargoed, ik ben dus radeloos wat hiervan het probleem zou kunnen zijn.

Iemand met hetzelfde probleem? ik zit op vista 64bit

Even een beetje om je probleem heen maar: vanaf 24 is het voldoende vloeiend. Waarom maak je je druk :-)? Het verschil tussen 110 en 125 merk je niet behalve in cijfers.

Verder: mogelijk de temperatuur maar dat denk ik niet eerlijk gezegd.
Sluit je wel voldoende achtergrond programma's af?

Ik heb pas een nieuwe pc,

Cool Master 620watt.
AMD Phenom 9550
ASUS M3N-HD/HDMI mobo.
4GB G.E.I.L. DDR2-800 latency 4 ram

Dus denk niet dat het aan specs licht. Bovendien is de kast ook nogeens lekker koel http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=TQXE12

En die fps merk je HEEL veel als je al 4 jaar CoD1 multiplayer speeld.. dan maakt dat fpsdropje veel uit.

Ik heb pas een nieuwe pc,

Cool Master 620watt.
AMD Phenom 9550
ASUS M3N-HD/HDMI mobo.
4GB G.E.I.L. DDR2-800 latency 4 ram

Dus denk niet dat het aan specs licht. Bovendien is de kast ook nogeens lekker koel http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=TQXE12

En die fps merk je HEEL veel als je al 4 jaar CoD1 multiplayer speeld.. dan maakt dat fpsdropje veel uit.

Mischien dat het je CollerMaster PSU is...heb je je pc overgeklockt?

Nope, overclocken doe ik niet aan.

En zowiezo, deze pc heb ik nu 2-3 weken, en OPEENS begint het sinds gisteren avond... beetje vreemd dat het aan me PSU ligt

Laatst bewerkt:
Ok het is gekomen door een xfire update, ze testen nu met 64bit en moest de xfire64.exe handmatig afsluiten.

Thanks voor de hulp zover :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan