Lage FPS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is goed hoor :)

Hmm.. zelfs als ik me game ( smite ) alles settings op low of lowst zet, krijg ik maar 20 fps max, en als ik pech heb 10 tot 15 fps.
Waar kan dat nu aan liggen?

Laatst bewerkt door een moderator:
nee nopg niet, die ga ik straks halen rond 7.
Moet werken tot half 6 dus haha.

Zo heb de 700 wat voeding gekocht van cool master 88%.
Ik ga nu eens een game opstarten en kijken wat hij doet.

En nee hoor, hij doet nog steeds zo dom, dus aan de voeding lag het ook niet.
Wie o wie kan voor mij dit oplossen.. ik ben echt ten einde raad nu.

Het is al goed dat je een betere voeding in hebt (krijg je het aan de praat heeft de kaart wat meer stroom nodig dan valt je pc namelijk uit).
Kunt u anders even in de chat komen ? bovenin klikken op chat

ik kom nu wel in de chat

W4RH34D , kan het zijn dat me moederbord et niet trekt of me hd te langzaam/oud/versleten is?

Ligt het aan je hdd dan zou de pc zelf ook mankementen kunnen vertonen zoals traag opstarten etc.

Nieuwe voeding erin, en nog steeds ****.
Heb een hdd test gedaan maar health is ok, maaaaar in een benchtooltje was de score van me hdd maar 12, en ik moet zeggen, bij het lezen/schrijven rateld de schijf best luid.
En ik merk ook: bij crisis 2 trekt die het spel zonder problemen, dus een spel waar de wereld word geladen en je erin speelt.
Bij een spel zoals smite waar de wereld erom heen mee en mee laad tijdens het spelen bijvoorbeeld, gaat hij stoteren.
Dus zou het dan me hdd zijn die de snelheid van me cpu en geheuegn trekt?

Als je iets kopieert kun je wel zien met hoeveel mb/ps het gaat. Dus even een groot bestand pakken en die kopieren en kijken aan welke snelheid je komt.

Installeren van bv: mirror's edge duurde ontzettend lang.
Ben nu op het werk dus zou nu ff niks kunnne doen, pas na half 7

Ligt eraan wil je er veel opzetten ? Want ssd's zijn meestal goed voor snelle handelingen (opstarten kopieren etc.) maar zijn duur dus niet voor opslag. Maar kopieer is een groot bestand en kijk eens met hoeveel mb dit gaat.

Ga ik straks doen.
Maar hoorde dit van een ander persoon:

ls de schijf ratelt en zeer traag is dan is de kans groot dat ie het aan het begeven is, dat kan een tool niet echt bepalen.
Backuppen/Niet gebruiken en vervangen zou ik zeggen in dit geval :)

Maar ik kan hem voor 100 euro, 250 gig, is toch niet duur dan?
En daar kan ik dan ook genoeg op kwijt.

100 euro voor 250 gig is wel goedkoop ja (maar ik denk ook dat je schijf aan het begeven is) maak voor de zekerheid een backup.

Ja doe ik ook.
Ja die is groot zat, en kan ik natuurlijk ook veel op kwijt, + een ssd is super snel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan