Lage FPS

Status
Niet open voor verdere reacties.
grr is een oplichter helaas.
Iemand een goeie ssd voor een goeie prijs?

SSd's zijn nou eenmaal duur 100 euro vondt ik ook al een hele goedkope koop.

Ja heb hem gegoogled maar die vent is dus niet ok haha.
Welk merk kan ik het beste pakken voor rond de 125 euro?

Verwacht er geen 256 gig voor, maar je kunt er beter een samsung of derglijke voor kopen die zijn goed.

Nee ok, ik heb een moederbord met sata 2 en geen sata 3.
Stel ik koop een sata 3 ssd, en sluit hem op mijn sata 2 moederbord aan, hoeveel snelheid verlies ik?
En is het dan alsnog snellen dan die sata schijf wat ik nu heb?

Ik snap helemaal niets aan dit topic! Mensen adviseren hier steeds nieuwe componenten in de pc te zetten die niets met het probleem te maken hebben. Er is hier maar één boosdoener en dat is de videokaart. Die zal dan ook vervangen moeten worden, ws. werkt de chip daarvan niet goed. Dat hij opeens wel even snel was laat des te meer zien dat de videokaart hier niet te vertrouwen is.

Hoi Stormbreaker,

de videokaart is gloed nieuw, dan kan het toch niet zijn dat die niet goed werkt?
Als ik een spel start begint hij op 50 tot 60 fps, dana na 10 minuten gamen zakt die af tot 20 fps.
Is het dan echt de videokaart?

Mvg

ik adviseer hem geen nieuwe onderdelen. Alleen een nieuwe voeding dit is voor de videokaart nodig dat hij een nieuwe ssd wil kopen moet hij weten ik vraag hem alleen om maar even een bestand te kopieren om te kijken of het aan zijn harde schijf ligt.

Crysis 2 loopt perfect en blijft super lopen.
SMite en een aantal andere games gaan echt **** doen na 10 minuten spelen.
De scores zijn allemaal hoog alleen me HD heeft een lage score.

Klopt, een nieuwe voeding heb ik nu, 700 wat, dus is zat op voor het systeem

Als ik een groot bestand kopier ( dus gewoon naar een andere map en niet naar een andere schijf ) kopiert hij met 25-30 mb/s

Iemand een reactie over de overdracht snelheid?
Neem aan dat die hdd van me dus dood gaat als die nu nog maar 20 mb/s schrijft/leest?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan