Lage resolutie na Google Chrome update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gregoir

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2010
Berichten
26
Sinds enige tijd gebruik in Google Chrome naar tevredenheid, Gisteren voerde ik een handmatige update uit. Automatische updaten lukt nooit.
Na deze handmatige update wordt alles weergegeven in een lage reolutie, lijkt veel op 800x600 zoals vroeger. Alles is veel te groot en onscherp. Bij IE is alles normaal.
De huidige versie is: 37.0.2062.102 op windows 7.
Heb nog nergens een oplossing voor het probleem kunnen vinden.
Wie kan helpen ??

Groet,

Gregoir
 
:) Hier op YouTube is een zeer mooie uitleg stap-voor-stap hoe je dat oplossen kan,

KLIK -->>
 
Dank je wel. Dit filmpje was ik al tegen gekomen, maar heeft betrekking op Windows 8.1. Ik heb Windows 7.
De schermpjes die ik voorbij zie komen zijn in Windows 7 niet te vinden

Groet,

Gregoir
 
:confused: Volgens mij dat maak niet uit welke windows is, je hebt dus chrome ook geïnstalleerd en bij jou Chrome ook in Program Files kan je vinden, verder je moet doen zoals daar op filmpje aangegeven is
op Chrome dus eigenschappen klikken en als gemaximaliseerd openen en rest nog ..

Maar volgens mij Chrome heb je beneden op je taakbalk ook, klopt ? daar kan je ook op eigenschappen klikken en op uitvoeren vervolgens op gemaximaliseerd aangeven ...
 
Laatst bewerkt:
Fijn dat je me wilt verder helpen !!
Heb nu het volgende gedaan:
- ik open Google Chrome
- klik rechts op het Chrome cirkeltje
- klik weer met rechts op eenzelfde icoontje een eindje hoger
- kies eigenschappen
- kies tab. comptabiliteit
- kies instellingen voor alle gebruikers
- ik zet een vinkje bij
- dit progra. uitvoeren in de compt.modus voor Windows 7
- beeldscherm aanpassen bij hoge dpi uitschakelen
- progr. als administrator uitvoeren
- toepassen
- ok
- opnieuw opstarten

Helaas geen resultaat. Wat doe ik niet goed ????
 
Nee bedoel ik niet zo :( ( kijk plaatje onder ! )

Maar probeer maar even nog wat anders, open je een pagina in Chrome en gewoon met muis-pijltje vergroot je die op volledige scherm vervolgens druk rechte kant op Ctrl en klik op rooie kruis op pagina te sluiten misschien helpt dat ook :(

Op andere kant als jij hebt Chrome nu op je werk-balk ( taakbalk ! ) geplakt kijk onder plaatje wat ik met Explorer doet misschien lukt je dat ook ? :confused:

5403766cc5787-EXPL.gif
 
Wat ik gedaan had was precies datgene wat in het youtupe filmpje gedaan werd. Geen succes dus.
Wat je me nu laat zien heeft niks met mijn probleem te maken. Heeft ook geen reultaat.
De vensters worden keurig maximaal geopend.
Mijn beeldschermreolutie staat op 1280x1024. Prachtig 19 inch beeld op een proessionele monitor ColorEdge CG19 (Eizo).
Sinds de Chrome update lijkt het alsof de resolutie op 800x600 staat: alle programma's worden overdreven groot en grof weergegeven, uitgerekt als het ware. Vallen ook buiten het scherm vaak.
Als ik terugschakel naar IE dan is alles weer gewoon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan