Lage resolutie

Status
Niet open voor verdere reacties.

hmeppel

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2007
Hallo,
Ik had vandaag mijn hele computer weer naar haar kooptoestand geinstalleerd.
Hij was weer normaal maar het internet deed raar en elke keer als ik naar beneden scrollde golfde hij heel maf.
Ik dus kijken op google wat het probleem was; de driver ik ben naar www.nvidia.com gegaan en heb de laatste driver geinstalleerd. Installatie was klaar en ik moest de computer opnieuw opstarten en dat heb ik gedaan.
Maar nu heb ik hem opgestart.
En geeft hij alleen maar 800x600 resolutie aan en 4 bit.

Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

bij voorbaat dank,
hugo

Op Bureaublad rechts klikken > Eigenschappen > Tab Instellingen.
Hier kun je de instellingen aanpassen.

Dit heb ik gedaan,
Maar nu krijg ik weer het geval dat 800x600 en 4 bits heb:confused:

gebruik systeem herstel start-> help en ondersteuningen-> systeem herstel:thumb:

Wat heel goed kan helpen in dit soort gevallen is naar apparaatbeheer gaan, rechtsklikken op de videoadapter en kiezen voor "installatie ongedaan maken". Daarna de pc opnieuw opstarten. In 90% van de gevallen is het probleem dan passé.

Mogelijk daarna nog even Windows update doen voor een update videokaart driver of rechtstreeks bij Nvidia wegplukken.

Hallo,
Ik had vandaag mijn hele computer weer naar haar kooptoestand geinstalleerd.
Hij was weer normaal maar het internet deed raar en elke keer als ik naar beneden scrollde golfde hij heel maf.
Ik dus kijken op google wat het probleem was; de driver ik ben naar www.nvidia.com gegaan en heb de laatste driver geinstalleerd. Installatie was klaar en ik moest de computer opnieuw opstarten en dat heb ik gedaan.
Maar nu heb ik hem opgestart.
En geeft hij alleen maar 800x600 resolutie aan en 4 bit.

Je kunt PCWizard downloaden, installeren en de specificaties hier laten zien.

http://www.cpuid.com/pcwizard.php

Was het deze Nvidia driver, die je had geïnstalleerd ? http://www.filehippo.com/download_nvidia_forceware/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan