N NoDexIlbi Gebruiker Lid geworden 15 jul 2009 Berichten 24 30 aug 2009 #1 kan iemand me zeggen hoe ik van die laggg kan afraken op call of duty. heb draadloos internet en laptop dus weet niet of het daaraan ligt.
kan iemand me zeggen hoe ik van die laggg kan afraken op call of duty. heb draadloos internet en laptop dus weet niet of het daaraan ligt.
D d0mzy Terugkerende gebruiker Lid geworden 26 jan 2008 Berichten 1.339 30 aug 2009 #2 Dat zijn al twee dingen om naar te kijken! Laptops zijn niet erg geschikt om te gamen. De allernieuwste wel. Maar dan praat je boven de duizend euro. En draadloos internet gaat slomer dan bekabeling. Ik kan het met een desktop draadloos spelen, maar na 2 uur krijg ik ook lag. Ik hoop dat je dit snapt. Groetjes d0mzy.
Dat zijn al twee dingen om naar te kijken! Laptops zijn niet erg geschikt om te gamen. De allernieuwste wel. Maar dan praat je boven de duizend euro. En draadloos internet gaat slomer dan bekabeling. Ik kan het met een desktop draadloos spelen, maar na 2 uur krijg ik ook lag. Ik hoop dat je dit snapt. Groetjes d0mzy.