Lagg (haperingen) bij games verminderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ladyke

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2010
hoi ik zou willen weten of ik de lagg die krijgt bij zware games kunt verminderen . ik heb al iets gehoord van game booster http://www.iobit.com/gamebooster.html
zou dit kunnen werken want ik kan GTA IV niet tegoei spelen en ik zou dan ook willen filmen met fraps (de games doen het alleen wel goed maar samen met fraps niet)
mvg ladyke

Het enige wat ECHT helpt, is niet downloaden, geen internet open laten staan, en geen andere pc's in hetzelfde netwerk aan hebben!

zonder te weten wat de systeem specs zijn van de TS kun je niet echt advies geven
imho teveel factors die dit probleem kunnen veroorzaken

software matige boost kun je vrijwel vergeten gaat je echt geen prestaties opleveren

de specs maken voor de verbeteringen die ik zei niet echt uit, want dat helpt altijd...
lagg komt over het algemeen door sloome connectie, dat kun je dus eventueel ook verhelpen met een andere netwerkkaart, welke netwerkkaart heb je, en hoeveel mb is die? bijv. op een 100 mb kaart is gamen meestal sloom :/

Maar ik heb ook al talloze dingen geprobeerd, maar wat ik in mijn eerste post zei blijf ik achter staan... er zijn zeker andere punten, maar dat zijn wel de belangrijkste, want het internet dat er niet is kun je een spel ook niet geven :D helaas.

hoi maar waarom online de games die ik speel vb gta en f1 en nog meer speel ik niet online ik speel ze allemaal in singleplayer
mijn grafische kaart is 512 mb denk ik
2gb ram
processor AMD athlon x64 dual core

de specs maken voor de verbeteringen die ik zei niet echt uit, want dat helpt altijd...
lagg komt over het algemeen door sloome connectie, dat kun je dus eventueel ook verhelpen met een andere netwerkkaart, welke netwerkkaart heb je, en hoeveel mb is die? bijv. op een 100 mb kaart is gamen meestal sloom :/

Maar ik heb ook al talloze dingen geprobeerd, maar wat ik in mijn eerste post zei blijf ik achter staan... er zijn zeker andere punten, maar dat zijn wel de belangrijkste, want het internet dat er niet is kun je een spel ook niet geven :D helaas.

maar waarom ga jij er gelijk van uit dat het een slome connectie is...
de specs maken wel degenlijk uit

en zoals het er nu naar uit ziet is zijn pc niet echt bij de tijd altans een athlon x64 cpu is niet de nieuwste meer

Ontoppic:
ladyke we hebben meer informatie nodig download even pc wizard en maak een log
en copier alle system spec's over

pc wizard kun je hier downloaden

hoi zo'n specs progje had ik al hier is het specs.jpg
kan het zijn dat je gta iv niet kan instellen dat ie niet laggt
en jha sorry deze pc is ook niet meer van de nieuwste maar vind het een beetje zonde
van het geld om al een nieuwe te kopen als deze nog werkt.
btw ik als 15 jarige heb nog niet zo'n groot budget :o

opzich niet te slecht, maar wat heb je voor netwerkkaart?

Maar voor we verbeteringen gaan aanbevelen:
Wat noem jij vertraagt, om maar een voorbeeld te noemen, wat is je ping bij CoD, of dergelijken...

Ik ben namelijk ook 15 jaar, maar een netwerkkaart bijv. is niet duur: (en als je daar beter mee kan spelen :D)
http://www.ziezotec.nl/computers/component/eminent-gigabit-pci-netwerkkaart-101001000-304.html en dit is zelfs al een duurdere...

EDIT:
PS: niet slecht is natuurlijk niet goed ;)

Kun je ff een screenshot saven als *.png? dan is de file waarschijnlijk wat duidelijker te zien... niet alles is te lezen nu

Laatst bewerkt:
ik heb een draadloze netwerkkaart normaal linksys vanavond zal ik je de nieuwe specs
geven eerst naar school
mvg ladyke

Zo te zien een HD 3850, daar moet je nog zeker wel GTA IV op medium / laag zonder lag mee kunnen draaien.

Inderdaad er heeft ooit gta iv op speelbaar geweest maar toen heeft mijn buurman dat geinstalleert en ik was toen nog niet zo in dat computergedoe
maar weet jij de juiste instellingen om het speelbaar te maken
mvg ladyke

Tja, bij options en dan naar video options alles off en op het laagste zetten. Ik weet niet precies hoe in GTA IV het menu er uit ziet. Het kan ook een keer helpen om de videokaartdrivers te updaten. Ik weet niet welke Windows je draait. Maar hier zijn de drivers voor Windows 7 32-bit klik

hoi,

probeer anders even naar www.amd.com te gaan en dan rechts in de hoek je systeem invullen. Dan komen er vanzelf een paar drivers uitrollen. Mocht het niet lukken laat het ff weten, dan geef ik je weer de link.

Ik zie dat het om een draadloze kaart gaat, da's niet geweldig om te gamen... Is er een mogelijkheid om op een kaart met draad over te gaan? (kwa routor, €, afstand kabel etc.)

nu overgaan op een kabel gaat niet goed de pc staat namelij op mijn kamer en deze bevind zich op de eerste verdieping en de modem op gelijkvloers
de lagg heb ik bij gewone games dus niet online .
maar ik heb ondertussen info gevraagt aan mijn buurman die bij tones werkt en
die zei dat de kaart een super goede was maar nu wat verouderd is en om een nieuwe kaart erin te steken gaat zomaar niet de voeding is ook al wat ouder dus deze gaat een nieuw kaart niet zo goed aankunnen .
allesinds het word spelen tot er "confettie " op men scherm komt
mvg ladyke

Hoeveel pc's staan er in het netwerk, en hoeveel mbps internet heb je?

conclusie : pc is wat verouderd en dit zal waarschijnlijk aan de verouderde onderdelen liggen .
mvg ladyke

Da's niet helemaal waar.
Je kunt ook op een oudere pc gamen, ook met weinig lagg.
Ik heb ook nog een soortgelijke pc staan, en als die pc verder de enige in het netwerk is, dan kan ik met 20-30 ping (zelfde als goede pc's) gamen. De netwerkkaart is volgens mij maar 100 mb/s...
Het KAN dus wel...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan