lagg in game ondanks goede nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

smurrie

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
Hallo,

Ik heb een nieuwe computer gekocht, en kan nu spellen spelen die op mijn oude computer niet konden. Alleen is het probleem dat ik in die spellen ontzettend lagg. zodra ik in een gama ga, begint het beeld te schokken, begint mijn muis heel traag te lopen. als ik naar rechts beweeg duurt het een minuut voordat ik daar ook ben aangekomen, en als ik schiet, loopt hij helemaal vast.
Dit vind ik raar omdat mijn computer in elk geval het dubbele heeft van alle aanbevolen system requirements. Ik heb een AMD Athlon 64 X2 Dual Core processor 4400+, 2,00 gb RAM, mijn videokaart is een ATI Radeon x1200 Series. Ik draai windows vista.
De spellen die ik bedoel zijn: Warrock, cod2, F.E.A.R. Combat. Ik download nu America's Army, ik hoop dat dat wel werkt.
Het enige spel dat bij wel goed loopt, is IJJI GunZ.
Wie kan mij van dit probleem afhelpen?

je zal vista wel adoreren
maar heb je het al geprobeerd met windows xp???

je zal vista wel adoreren
maar heb je het al geprobeerd met windows xp???

dat zat dus op mijn vorige computer, en die hardware is niet goed genoeg voor die spellen. warrock, en cod2 liepen daar wel op, en toen was er niks aan de hand. maar die computer gaat straks naar iemand anders, dus wil ik de spellen wel kunnen blijven spelen...:confused:

Nieuwste drivers grafische kaart en SP1 geinstalleerd?

Grtz.

En je hebt ook gecheck of die drivers enzo er ook daadwerkelijk op staan? Zou ik wel hebben gedaan in ieder geval.

Kijk anders even in apparaatbeheer of je daar nog vraagtekens hebt staan. En een videokaart driver update kan nooit kwaad. Wel eerst de oude verwijderen.

Geen enkel vraagteken:cool: Elke driver is geïnstalleerd. Videokaart driver kan ik wel updaten maar ik denk niet dat dit het probleem is.. Ik zal het zo even doen;)
Nog andere oplossingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan