-LAGraphics' Photoshop Galerij

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar dit is tg wel een beetje...

Wat is dit? een beetje....lelijk? Komop zeg. Als jij beter bent is dat heel leuk voor jou. Maar deze jongen probeert het gewoon en misschien zit hij er nog niet zo heel lang in. En ook al zit ie er al wat langer in, vind ik het nog steeds knap.

Ga AUB niet andermans werk zomaar afkraken. Geef dan in ieder geval opbouwende kritiek. Daar heeft die wat aan.
 
Wat is dit? een beetje....lelijk? Komop zeg. Als jij beter bent is dat heel leuk voor jou. Maar deze jongen probeert het gewoon en misschien zit hij er nog niet zo heel lang in. En ook al zit ie er al wat langer in, vind ik het nog steeds knap.

Ga AUB niet andermans werk zomaar afkraken. Geef dan in ieder geval opbouwende kritiek. Daar heeft die wat aan.

ik kraak hem tg niet af? maar hij zit hier al een paar maanden heb ik gezien en via internet kan je in 1 week al heel ver komen. sorry als ik wat neg was , zo goed ben ik zelf ook niet maar als je beter wilt worden zit je beter niet op dit forum
 
maar als je beter wilt worden zit je beter niet op dit forum

HEEEAA? Dit forum is toch bedoeld om mensen te helpen en te laten zien wat ze kunnen? Waar heb je het over? Waar slaat dit op. Ik hoop dat de moderator dit snel verwijderd...

En natuurlijk wil hij beter worden. Alleen ben ik helaas niet degene die daarvoor kan zorgen. Daar moet hij zelf initiatief voor nemen en ik vind dat hij dat al doet. Natuurlijk kan het sneller, maar als je dit topic beter had gelezen staat er dat hij bezig is met examens.
 
Laatst bewerkt:
HEEEAA? Dit forum is toch bedoeld om mensen te helpen en te laten zien wat ze kunnen? Waar heb je het over? Waar slaat dit op. Ik hoop dat de moderator dit snel verwijderd...

En natuurlijk wil hij beter worden. Alleen ben ik helaas niet degene die daarvoor kan zorgen. Daar moet hij zelf initiatief voor nemen en ik vind dat hij dat al doet. Natuurlijk kan het sneller, maar als je dit topic beter had gelezen staat er dat hij bezig is met examens.

ja maar dit is geen grafischdesign forum he:)

@lagraphic: dit is een beginnend forum voor grafisch design, meld je eens aan , en toon je werkjes , je krijgt er tips en hulp , ik zit er zelf ook: http://www.grafischdesignforum.tk/
 
Ik heb 2 maanden Photoshop ik weet niet wat je wil verwachten ?
Bedankt voor je steun Pesu heb ik echt respect voor, en ja tuurlijk ben ik geen super pro maar je moet ergens beginnen en ik wil graag zelf ontdekken inplaats van alles van het internet afhalen :)
*maakt buiging*

ja maar dit is geen grafischdesign forum he

Dit slaat helemaal nergens op.
Ik kan toch gewoon me werk laten zien en kijken wat andere mensen er van zeggen.

beginnend forum

Als het beginnend is waarom zou ik het dan willen joinen ?
niemand is er dan.
 
Laatst bewerkt:
Wow, heb je maar 2 maande photoshop. Nice!

Ja, en bedankt ;).
Ik probeer zo snel mogelijk alles te leren maar er is ook zoveel te doen.
Ik doe echt mijn best voor de dingen die ik maak.

en wat ik trouwens nog in mijn vorige bericht wou toevoegen:

Plezier hebben in iets is ook al heel wat.

ik kraak hem tg niet af? maar hij zit hier al een paar maanden heb ik gezien en via internet kan je in 1 week al heel ver komen. sorry als ik wat neg was , zo goed ben ik zelf ook niet maar als je beter wilt worden zit je beter niet op dit forum

Voor wat jij doet heeft Nederland een woord gegeven: Afkraken.
En ik zit niet op dit forum om beter in Photoshoppen te worden.
Ik heb me op dit forum aangemeld omdat ik veel over computers te weten wil komen, en zelf veel bezig ben met elektronische apparaten.
Ik wil gewoon me werk laten zien.

Maar ik zal dat beginnende forum wel even bekijken ;)
 
Laatst bewerkt:
sorry dat ik nogal eikelig overkwam , maar met zelf ontdekken kom je niet zo ver he:)
en je werk showen aan niet photoshoppers helpt ook niet echt.

veel succes verder
 
Nou word ik ineens heel benieuwd naar jouw kunsten floriemorie ;)
 
Volgens mij zitten op dit forum best veel photoshopers. Die toch wel de basis kennen.
 
maar met zelf ontdekken kom je niet zo ver he:)

Ja tuurlijk. En einstein leerde van zijn meester hoe je een lamp maakte:rolleyes: Hij kan het toch gewoon zelf uitproberen en hier laten zien wat hij voor elkaar heeft gekregen. Zitten vast wel mensen tussen die hem tips kunnen geven.
 
Ja daar ben ik van bewust :)
Toch bedankt dat je het zei voor het geval dat.



Dat is wat ROC zei.

Maar je moet na een tijdje gaan kiezen welke richting je wilt he. Dus of animatie of grafisch vormgeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan