-LAGraphics' Photoshop Galerij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik er een moet maken op jouw resolutie gaat me dat tijd kosten, en ik ben super druk met Exames, Hobbies en Stage dus dan komt het niet helemaal niet uit.
Dus niet dat ik het niet wil doen maar ik ben en beetje druk op dit moment ;)
hopelijk heb je daar begrip voor.


Ja natuurlijk heb ik daar begrip voor. Ik weet hoe het is. zit in de 4de van HAVO. NT & NG. Best pittig.

Maar hartstikke bedankt. Vond die met Jackie Chan ook leuk. Zat wel te kijken want, het lijkt net of mijn broertje die 'fireball' gooit maar dat Jackie Chan hem weer opvangt. Erg mooi gedaan trouwens. Maarja, ik wil niet veeleisend zijn. Vind het goed genoeg zo.

Hartstikke bedankt!
 
Bedankt dat je naar mij gevraagd hebt en zeker de tijd genomen hebt om mijn werk te bekijken!
Het is inderdaad zo dat Karate Kid de vuurbal trapt en Jackie hem probeert op te vangen,

Ik zal soms een kijken wat ik nog meer met het plaatje kan doen en dan zal ik ook contact met je opnemen.

-Luuk
 
Ok, ik wil net zeuren, maar mij broertje zei net dat hij het graag met de hulk wil. Het HOEFT echt niet. Vind het goed genoeg zo. Het is aan jou. Het hoeft echt niet.
 
Als hij geen tijd heeft wil ik het wel doen als mijn videokaart binnen is.
 
Dat kan inderdaad ook. Bedankt alvast, maar het hoeft niet hoor.
 
Ok, ik wil net zeuren, maar mij broertje zei net dat hij het graag met de hulk wil. Het HOEFT echt niet. Vind het goed genoeg zo. Het is aan jou. Het hoeft echt niet.

Met de Hulk geen probleem, ga ik morgen denk ik even naar kijken.
dan doe ik als achtergrond een groot gebouw :)

En Photoshoppen is mijn Hobby dus daar moet ik maar tijd voor maken.

Als hij geen tijd heeft wil ik het wel doen als mijn videokaart binnen is.

Als jij allemaal zoveel dingen wilt gaan doen (Renderen, Aanvragen)
Dan heb ik graag dat jij je eigen onderwerp start en niet met mijne verder gaat over het bespreken van jouw werk.
Dit is niet om jouw te pesten maar ik wil hier alleen maar berichten hebben die over Photoshop gaan en over mensen die mijn hulp nodig hebben.

Bedankt,

Die vet gemaakt. Ik zou alleen de achtergrond nog wat meer actie doen. En de vuurbal iets meer doorzichtig doen. Voor de rest door de blur is er wat meer actie er bij toegevoegd.
Zijn alleen maar tips.


Tuurlijk bedankt voor de Tips ! :thumb:
Ik wou Jackie ook wat meer in de achtergrond verwerken maar dat ging helaas niet.
Edit:

Sorry vandaag gaat echt niet lukken,
ben kapot moe van mijn Stage dus ik heb er niet echt zin in om dingen te gaan verzinnen.
Morgen kijk ik wel even.
 
Laatst bewerkt:
Karate Kid vs. The Hulk.

*Gebouw is in New York, met aardig wat Graffiti.
*En ik heb bij de Hulk een helikopter in z'n handen geplaatst.

karatekid.png
 
Hartstikke mooi. Die helicopter heb je mooi in de hulk zijn handen geplaatst hee. Vind de vuurbal een beetje nep. Maar mijn broertje vind het hartstikke leuk. Bedankt!:thumb:

Succes verder met je examens en school!
 
De vuurbal is 100% nep. ;)
Maar ik dacht dat je broertje wel van een "cartoony look" hield dus daarom.
Kan altijd aangepast worden. Maar als je broertje er blij mij is zie ik geen reden voor verandering.

Bedankt :thumb:
 
Ja precies. Enja, kleine kinderen letten toch niet op details.

Bedankt!
 
Nieuw:

-Luuk's Galerij Gif.
-Luuk Naam Logo.

Zie 1ste Post :thumb:
Bedankt,

-Luuk
 
Super goed gedaan op de reflectie en de verschillende blauwen effecten :thump:
Het is voor mijn smaak iets te blauw maar iedereen zijn eigen manier van werken.
Bedankt voor het Posten.

Ik heb ook aan iets zitten werken:

aliensig.png
 
Laatst bewerkt:
Maar bij mediavormgeving op het ROC A12 gaat het meer over webdesign en posters dan over Photoshop, dat is maar een bijvak. Dat je het maar even weet ;) .
 
Ja daar ben ik van bewust :)
Toch bedankt dat je het zei voor het geval dat.

Een (multi)mediavormgever ontwerpt en maakt grafische en interactieve media-uitingen, vaak vanuit een creatief concept dat je ook zelf bedenkt. Voorbeelden van uitingen zijn advertenties, posters, brochures en websites. Je kunt bij verschillende communicatie-, ontwerp- of reclamebureaus aan de slag, bij bureaus voor webdesign en uitgeverijen, maar je kunt natuurlijk ook voor jezelf beginnen.

Dat is wat ROC zei.
 
Laatst bewerkt:
Karate Kid vs. The Hulk.

*Gebouw is in New York, met aardig wat Graffiti.
*En ik heb bij de Hulk een helikopter in z'n handen geplaatst.

karatekid.png

je hebt gewoon 2 renders bij elkaar geplaatst met een lelijke vuurbol.. volg tuts op internet , youtube, deviantart enz... of zoek een goed grafisch forum op want je sigs zijn echt nog niet mooi
 
Wat een opbouwende kritiek hee. Beetje respect mag wel aangezien hij toch zijn tijd er in heeft gestoken. Hij is tenslotte ook nog 15 (ik ook(over 3 dagen 16:D)) en ik ken geen 15jarige die dit zomaar doet.
 
Wat een opbouwende kritiek hee. Beetje respect mag wel aangezien hij toch zijn tijd er in heeft gestoken. Hij is tenslotte ook nog 15 (ik ook(over 3 dagen 16:D)) en ik ken geen 15jarige die dit zomaar doet.

zo veel tijd heb je hier niet voor nodig hoor:) ik ben ook 15 en geen pro maar dit is tg wel een beetje...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan