lags

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richard1345

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jun 2010
Hallo Allemaal. Sommige van jullie zullen het spel "subspace continuum" misschien wel kennen, Ik stuit daar echt steeds op hetzelfde probleem wat ik maar niet kan oplossen. Dus ik dacht even hier een berichtje posten misshien helpt dat:thumb: Voor de mensen die subspace continuum niet kennen. Het is een Amerikaanse spel dat je online kunt spelen. Echter word bij mij de pret al snel bederfd Want vaak kan ik maar 3 minuten spelen. Vervolgens krijg ik dit bericht

>>> MODERATOR WARNING: You have been locked into spec by Bot-EG-Public-1. This will expire in 3m and 0s. -Bot-EG-Public-1
MODERATOR WARNING: BotSpecID:214133 Reason:Specced for lag (SPC:16.30 ) -Bot-EG-Public-1<<<

Het is echt heel irritant omdat het mij op die manier mij er dus van onthoud om mijn skills naar een hoger level te tillen. Want iedere keer als ik die melding krijg mag ik alles weer opnieuw gaan doen. Wat ook een vervelende bijkomstigheid is is dat narmate je meer van die meldingen krijgt je timeout ook steeds langer word en je dus steeds langer moet wachten voor je weer kunt spelen.

Iemand suggesties? hoor ze graag:cool:

Ben niet zo'n gamer maar het lijkt erop dat je iets doet in het spel wat niet mag.
lag=vertragen

Kun je geen contact opnemen met de moderator van die site ?

groeten Marcel

Het zou gaan om mijn router ik zou mijn router moeten enable'en voor dat spel. Maarja nergens staat hoe dat moet. Ook heb ik last van packetloss tijdens het spelen van die game. En dan zeggen ze heb je een p2p client aan staan ofzo? En dan is het antwoord nee. Die heb ik uitstaan. Dusja. En het is overigens heel moeilijk om daar met een van de mods. te praten. Vandaar dat ik hier terrecht ben gekomen nietwaar :D

Op DEZE site staat ook een hoofdstukje LAG waar ze het hebben over een instelling die je kunt veranderen in het spel.

groeten Marcel

Wat ik eigenlijk zoek dat is een anti lag patch voor dat spel maar weet niet zo 1 2 3 waar ik dat kan download weet jij dat wel Marcel? :confused:

Wat ik eigenlijk zoek dat is een anti lag patch
Ik heb geen flauw idee.

Wat ik op internet vind heeft het vaak toch wel te maken met je ADSL snelheid of andere programma's die meedraaien terwijl je het spel speelt.
Er van uitgaande dat je draadloos speelt, heb je al bedraad geprobeerd ?

Misschien is het handiger om je vraag op 1 van de vele (Engelstalige) subspace continuum forums te plaatsen.

groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan