Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat in alle mappen en bestanden zoeken op lame_enc.dll. Heel veel audioprogramma's hebben hem.
Laat in alle mappen en bestanden zoeken op lame_enc.dll. Heel veel audioprogramma's hebben hem. Als je weet waar hij staat, kun in Audacity in het zoek bibliotheek venster ernaar toe surfen. Of download de file hier en zet hem in de Audacitymap in C:\Program Files en laat met het zelfde zoekvenster de dll opsporen.
ik heb hem gevonden maar niet in audacity dat biblio theekvenster?? onder welk item staat dat??
Ga in Audacity naar Bewerken, dan Voorkeuren, tab Bestandsformaten. Klik op Bibliotheek opzoeken. In het zoekvenster "surf" je naar de plaats waar je "lame_enc.dll" hebt staan.
![]()
@ A.J.: Ik liet TS zoeken omdat bijna elke PC wel een programma heeft waar "lame_enc.dll" in staat. Dat het in Audacity niet staat was mij duidelijk, al een tijdje.
Na installatie van Audacity moet je eenmalig die "lame_enc.dll" aanwijzen, dat is alles. Waar hij staat is onbelangrijk, als het maar ergens op je PC te vinden is.
(Het bestand hoeft dus helemaal niet in de directory van Audacity te staan.) Toch nog problemen met het vinden: download de dll-file hier.
duidelijke uitleg dank je groots ik ga nu slamfm opnemen LOL
Alles gelukt begrijp ik? Succes met Audacity!![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.