Ik wil graag 2 problemen voorleggen.
1e Maandag j.l. was @Home ineens uit de lucht. Na ellenlang wachten eindelijk een medewerker aan de lijn die zei dat er problemen waren tussen @Home en sommige routers. Dat ze bezig waren instellingen te wijzigen en we later weer in zouden kunnen loggen. Dat laatste lukte maar de router is opeens onbruikbaar. Ik heb een E-Tech router die altijd prima funktioneerde maar nu geen verbinding meer tot stand brengt aan de tweede pc. Als ik de kabel rechtstreeks in de laptop stop, kan ik online, als ik hem verbind via de router lukt het niet bij de tweede laptop een verbinding tot stand te brengen. Volgens de medewerker van @Home moet ik nieuwe drivers???? installeren maar volgens E-Tech is dat een onzin verhaal. Hij funktioneert prima maar hij doet het niet!!!!
Een kastje muur verhaal.....weten jullie raad? Overigens werkt de router van mijn vriendin opeens ook niet meer en ook zij heeft @HOME. Bij mijn broer (ook @HOME)werkt hij weer wel.....heel vreemd.
2e Ik kan wel draadloos inloggen via een onbeveiligd netwerk hier in de omgeving maar mijn eigen beveiligde lynksys acces-point herkent hij nu ook niet meer. Omdat ik al jaren draadloos online was heb ik nooit naar mijn netwerkverbindingen gekeken, maar nu ik de kabel zou moeten gebruiken om in te loggen, zie ik dat het icoontje voor LAN verbindingen ontbreekt. Er staan slechts 2 icoontjes: 1394 verbinding en de draadloze netwerkverbinding. ???? Waar is die LAN verbinding gebleven en hoe krijg ik die terug?
Weet iemand raad?
Vriendelijke groet
1e Maandag j.l. was @Home ineens uit de lucht. Na ellenlang wachten eindelijk een medewerker aan de lijn die zei dat er problemen waren tussen @Home en sommige routers. Dat ze bezig waren instellingen te wijzigen en we later weer in zouden kunnen loggen. Dat laatste lukte maar de router is opeens onbruikbaar. Ik heb een E-Tech router die altijd prima funktioneerde maar nu geen verbinding meer tot stand brengt aan de tweede pc. Als ik de kabel rechtstreeks in de laptop stop, kan ik online, als ik hem verbind via de router lukt het niet bij de tweede laptop een verbinding tot stand te brengen. Volgens de medewerker van @Home moet ik nieuwe drivers???? installeren maar volgens E-Tech is dat een onzin verhaal. Hij funktioneert prima maar hij doet het niet!!!!
Een kastje muur verhaal.....weten jullie raad? Overigens werkt de router van mijn vriendin opeens ook niet meer en ook zij heeft @HOME. Bij mijn broer (ook @HOME)werkt hij weer wel.....heel vreemd.
2e Ik kan wel draadloos inloggen via een onbeveiligd netwerk hier in de omgeving maar mijn eigen beveiligde lynksys acces-point herkent hij nu ook niet meer. Omdat ik al jaren draadloos online was heb ik nooit naar mijn netwerkverbindingen gekeken, maar nu ik de kabel zou moeten gebruiken om in te loggen, zie ik dat het icoontje voor LAN verbindingen ontbreekt. Er staan slechts 2 icoontjes: 1394 verbinding en de draadloze netwerkverbinding. ???? Waar is die LAN verbinding gebleven en hoe krijg ik die terug?
Weet iemand raad?
Vriendelijke groet