LAN-verbinding met Windows Vista. Problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
:confused:Zover ik me kan herinneren wel. Maar dat was een andere kabel. Ik heb met een nieuwe van 7,5meter geprobeerd verbinding te maken. Vantevoren heb ik een 2meter lange gebruikt oid. Maar de computer staat op mijn kamer en de andere computer op zolder, dus dat haalt ie niet uit de meterkast.:confused:

denk jij dan dat het aan de kabels ligt?
zou ook kunnen natuurlijk...

maar ik vroeg of je een andere modem/router gebruikt sinds dan ;)

:confused:Ik vind het vreemd dat-ie aangeeft dat ik wel verbinding heb met de router dan en geen verbinding met : het internet. Vreemd, nietwaar? Het kan aan de kabel liggen, maar ik denk eerder aan een instelling.

ja, het kan aan een instelling liggen van je pc of modem/router...

wat je nog zou kunnen proberen te veranderen aan instellingen in je pc weet ik niet maar het laatste wat ik nog kan bedenken is je firmware updaten van je modem/router

Dat zou ik inderdaad kunnen doen, firmware. Maar dan moet je me daarover instructies geven want ik heb echt nog nooit iets van de router geüpdate dus weet ik daar helemaal niks vanaf.

Kan iemand dan even nachecken waar ik firmware kan ''updaten'' van de WRT54G-Wireless router?

Mijn computer is momenteel kapot. HP stuurt zo snel mogelijk een RecoveryCD.

Nadat hij is gefixt zal ik alles gaan updaten.

Maar is het zo dat er dan iets is dat die Vista te 'nieuw' is voor Linksys?

nja, als vista te nieuw is voor die linksys router/modem dan zou die firmware update moeten helpen, dat was in ieder geval bij mij zo ;)

Maar even melden dat ook deze vraag is opgelost, gewoon simpelweg de PC maar even geformatteerd.

In de tussentijd is er VEEL MEER gebeurd en daar ga ik maar niet over beginnen. ;)

Thx voor jullie hulp, als nog.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan