Ok, een IP in de reeks 169.254.xx is zo goed als altijd het gevolg van een misconfiguratie. Doorgaans word die Ip-reeks toegekend als er twee hosts op een & hetzelfde IP staan.
Hier de RFC 5227 IPv4 Address Conflict Detection July 2008:
http://tools.ietf.org/html/rfc5227
Tekstbestand, dus goed door te kopieren & plakken door Google te vertalen.
Herstart alles een keer, modem/router 2 minuten uitzetten & wachten tot volledig opgestart, dan 1 voor 1 alle opvolgende apparaten inschakelen.
Dan op de 1ste computer de Wizard Draadloze verbinding uitvoeren, herstarten, volgende computer, idem, etc.., daarna alles in omgekeerde volgorde uitzetten.
Tot slot weer vanaf de router/modem 1 voor 1 opstarten (UPC truuk, zie dat je wel bij arnhem.chello.nl kan komen).
P.S: Hetzelfde nog eens voor bekabeld, indien alles werkt zoals het hoort, kunnen beiden tegelijk actief zijn.
Hier de RFC 5227 IPv4 Address Conflict Detection July 2008:
http://tools.ietf.org/html/rfc5227
Tekstbestand, dus goed door te kopieren & plakken door Google te vertalen.
Herstart alles een keer, modem/router 2 minuten uitzetten & wachten tot volledig opgestart, dan 1 voor 1 alle opvolgende apparaten inschakelen.
Dan op de 1ste computer de Wizard Draadloze verbinding uitvoeren, herstarten, volgende computer, idem, etc.., daarna alles in omgekeerde volgorde uitzetten.
Tot slot weer vanaf de router/modem 1 voor 1 opstarten (UPC truuk, zie dat je wel bij arnhem.chello.nl kan komen).
P.S: Hetzelfde nog eens voor bekabeld, indien alles werkt zoals het hoort, kunnen beiden tegelijk actief zijn.
Laatst bewerkt: