landcode +31 zonder plus

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuin047

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2002
Berichten
444
Ik zit al de hele dag te zoeken.
Iphone gesyncr. met microsoft outlook.
Maar er staat geen + voor de landcode.
Nu blijkt als ik mijn nokia gegevens in outlook zet, dan neemt hij de plus niet mee van de landcode.
Ook als ik ze handmatig wil toevoegen lukt het niet in Ms.outlook.
Is hier een oplossing voor?
 
00 is geen optie

Als je naar het buitenland gaat dan kiest de telefoon zelf(door de + ) de internationale toegangscode.
Dus dan heb ik er geen fluit aan. Dan kan ik net zo goed de landcode weglaten.
Ik wil dus wel de + genoteerd hebben in ms outlook.
 
Hoi,

Nou ja, dat van die verkeerde notatie in Outlook heeft in het geheel niets met outlook te maken, maar met de incompatibiliteit bij de synchronisatie met Nokia danwel Apple Macintosh.

En dubbelklik maar eens op een eenmaal ingevoerd telefoonnummer in Outlook .... en verbaas u over de mogelijkheden die u daar heeft .... :thumb:
 
msoutlook

ik gebruik dus ms outlook van het office pakket.
Als ik daar het volgende nummer invoer +31201234567 en opsla, dan komt er dezelfde notatie zonder plus te staan.
 
ik gebruik dus ms outlook van het office pakket.
Als ik daar het volgende nummer invoer +31201234567 en opsla, dan komt er dezelfde notatie zonder plus te staan.

Goed ... en nou vul je het 'gewone' telefonnummer in zonder dat gedoe met die +31.
en als je dat hebt ingevuld dubbelklik je erop (zoals ik al eerder aangaf) en je sluit het weer af ..... :eek:
 
ja nee

Ok, dan kan ik dus wel het gewone tel.nr. noteren.
Maar dan heb ik er niets aan in het buitenland.
Ik sync mijn nokia met msoutlook.
msoutlook accepteerd geen + notatie(waarom niet??)
Als ik vervolgend outlook sync met de iphone staan alle tel. nr. er in zonder de +

Dus moet ik alles handmatig gaan aanpassen.

Ik zet de telefoonnummers in international format zodat ik in het buitenland niet steeds de predial moet gaan invoeren, dus ongeacht welk land ik ben, dat regelt de "+" notatie.
Hier kiesi hij 00 en in frankrijk 19 en in turkije weer wat anders.
Dus ik wil die "+" notatie ook in msoutlook hebben.
De + notatie blijft wel in outlook express staan.
 
Pardon .... ??
Zie bijlage

En dat dat met synchroniseren niet lukt kan je niet aan Outlook wijten. met mijn iPac van HP gaat het al jaren perfect .....
 

Bijlagen

  • ScrnDmp.jpg
    ScrnDmp.jpg
    38,3 KB · Weergaven: 264
Laatst bewerkt:
yess bijlage

Ik denk dat het verschil zit in office 2003 of 2007
Dat scherm van jou krijg ik niet.
Ik heb XP prof.
 
Laatst bewerkt:
iets verder

Ondertussen iets verder gekomen.
Als ik de nokia sync met het adresboek van outlook expres dan komt de + wel voor de 31 te staan, dus het ligt inderdaad aan msoutlook notatie.
De volgende stap is het adresboek van outlook expres sync met de iphone en kijken of alles er goed in komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan