Hallo allemaal,
sinds kort heb ik Lands of Lore 3 weer geinstalleerd, maar nu zit ik met een groot probleem.
Als ik het spel opstart komt er eerst een zwart scherm, daarna hoor ik een muziekje (heel kort, 1 seconde ofzo) en daarna loopt het spel vast,
met een rapport van Windows dat er een fout zit in lol3.dat (file van de game).
De update patch heb ik overigens ook al gedaan, maar dat heeft niet geholpen.
Ik heb vanalles al geprobeerd, elke video mode van spel, elke compatibiliteitmodus, verschillende dingen met hardware versnellingen getest... niets helpt.
Ik kan op deze manier alleen het spel spelen als ik heel snel (meteen als het muziekje begint) op ESC te drukken. Dat moet ik overigens bij elk filmpje doen, en das natuurlijk niet de bedoeling.
Ik draai Windows XP Home Edition SP 2 met een NVIDIA GeForce FX 5500.
Alle drivers en DirectX zijn van de laatste versie.
Iemand een idee hoe ik dit op moet lossen?
Groeten
sinds kort heb ik Lands of Lore 3 weer geinstalleerd, maar nu zit ik met een groot probleem.
Als ik het spel opstart komt er eerst een zwart scherm, daarna hoor ik een muziekje (heel kort, 1 seconde ofzo) en daarna loopt het spel vast,
met een rapport van Windows dat er een fout zit in lol3.dat (file van de game).
De update patch heb ik overigens ook al gedaan, maar dat heeft niet geholpen.
Ik heb vanalles al geprobeerd, elke video mode van spel, elke compatibiliteitmodus, verschillende dingen met hardware versnellingen getest... niets helpt.
Ik kan op deze manier alleen het spel spelen als ik heel snel (meteen als het muziekje begint) op ESC te drukken. Dat moet ik overigens bij elk filmpje doen, en das natuurlijk niet de bedoeling.
Ik draai Windows XP Home Edition SP 2 met een NVIDIA GeForce FX 5500.
Alle drivers en DirectX zijn van de laatste versie.
Iemand een idee hoe ik dit op moet lossen?
Groeten