Lang leve de REGISTERFOUTEN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tay$ter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jan 2003
Berichten
1
Hey mensen, ik heb al 2.5jaar lang een pc. Het betreft een P3 733Mhz 128MC SDRam. Ik heb dus sinds een jaar ofzo te kampen met van die registerfouten. Nu ben ik zelf geen computer-expert maar ik heb wel een vriend dOmO (hier ook lid van) en die had dus 1x mijn pc geformatteerd met de hoop dat de registerfouten naar de hemel geholpen zouden worden. In eerste instantie leek het daar aardig op, alleen binnen een maand kwamen ze weer terug om mij te TEISTEREN. Nu heb ik heel wat forums gelezen hier en DarkZen zegt dat het formatteren hoort te helpen en dat het anders aan je RAM-Geheugen ligt. Dat kan allemaal best. De leverancier had er trouwens een nieuw HardDisk ingezet omdat hij zelf ook niet precies wist wat het probleem was.
Het probleem was toen weer ongeveer 1maand lang verholpen. Nu luidt mijn branderige vraag dus als volgt: WEET ER MISSCHIEN IEMAND WAT DE OORZAAK VAN DIE REGISTERFOUTEN ZIJN?¿?¿

:thumb:

bij voorbaat dank..
Tay$ter
 
kennis van mij heeft er ook last van gehad, maar dat was opgelost toen hij er een nieuwe harddisk in had gezet.
 
dOmO

weet je wat. tayster ik kom over anderhalf uur !
 
Om maar meteen met de deur in huis te vallen:

Neem Windows2000 ipv van Win98. Je systeem kan Win2000 makkelijk aan en is daarnaast tenminste echt stabiel, zonder allerlei terugkomende en vage fouten/meldingen. Ook is Win2000 geschikt om op te gamen, dus dat is ook al geen nadeel.
 
Heb je misschien al eens gedacht aan het probleem tussen msn messenger en windows98 dat hier al verscheidene malen besproken is? Heb hetzelfde probleem gehad en dat was opgelost nadat is messenger 4.6 terugzette ipv 5.0. Het is maar een idee, maar you never know greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan