monaco
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 23 okt 2002
Op 1 maart heeft UPC de data limiet vrijgegeven.
s'ochtends deed internet het nog en om 16.00 uur niet meer.
Storing, zal zo wel opgelost zijn, dachten we.
Op 2 maart naar de helpdesk gebeld:
Het bandje van UPC gaf aan dat er een netwerkstoring was en dat het modem resetten voldoende zou zijn (hadden we natuurlijk al meerdere keren gedaan)
Helpdesk medewerker: A, een onbekende fout, moeten we een nieuwe account voor aanmaken, is binnen twee dagen verholpen.
Twee dagen later,
Helpdesk medewerker: Hmmm, onbekende fout, kan wel vier dagen duren, de andere afdeling heeft het druk
Vier dagen later,
Hallo helpdesk, met ons, weet je nog, die van de onbekende fout van 2 maart.
Helpdeskmedewerker: Gooooh, wat een vreemde fout, ja de andere afdeling heeft het heel druk, we bellen u morgen, dan is het voor elkaar.
Ik zal alle andere gesprekken maar niet vermelden.
Het is nu 21 maart, al 3 weken geen kabel internet (noodgedwongen nu via de telefoonlijn, wanadoo)
nerveuze kinderen met ontwenningsverschijnselen, egga in de stress.
Kennen jullie nog meer van dit soort 'storings' gevallen?
Ik kan wel de http://provisioning.upc.nl bereiken, inloggen en dan komt er te staan: onbekende fout
E-mails naar UPC, telefoongesprekken, het helpt allemaal niet.
s'ochtends deed internet het nog en om 16.00 uur niet meer.
Storing, zal zo wel opgelost zijn, dachten we.
Op 2 maart naar de helpdesk gebeld:
Het bandje van UPC gaf aan dat er een netwerkstoring was en dat het modem resetten voldoende zou zijn (hadden we natuurlijk al meerdere keren gedaan)
Helpdesk medewerker: A, een onbekende fout, moeten we een nieuwe account voor aanmaken, is binnen twee dagen verholpen.
Twee dagen later,
Helpdesk medewerker: Hmmm, onbekende fout, kan wel vier dagen duren, de andere afdeling heeft het druk
Vier dagen later,
Hallo helpdesk, met ons, weet je nog, die van de onbekende fout van 2 maart.
Helpdeskmedewerker: Gooooh, wat een vreemde fout, ja de andere afdeling heeft het heel druk, we bellen u morgen, dan is het voor elkaar.
Ik zal alle andere gesprekken maar niet vermelden.
Het is nu 21 maart, al 3 weken geen kabel internet (noodgedwongen nu via de telefoonlijn, wanadoo)
nerveuze kinderen met ontwenningsverschijnselen, egga in de stress.
Kennen jullie nog meer van dit soort 'storings' gevallen?
Ik kan wel de http://provisioning.upc.nl bereiken, inloggen en dan komt er te staan: onbekende fout
E-mails naar UPC, telefoongesprekken, het helpt allemaal niet.