Lang wachten met opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat /k dat pakt cmd niet. Heb het nog een keer zonder /k geprobeerd. even kijken of het nu wel werkt.

Muis is op USB. Is Medion Draadloze muis MD 85062.
Ik zal andere USB poort proberen.

Andere USB poort werkt niet, dan gooit die hem ook gewoon eruit. Maar ik heb door het verloopstukje wat er bij zat de muis op PS/2 aangesloten en dan gooit die hem er niet uit.
Dus dan lijkt mij dat er een probleem is met de USB poorten. Ik vond ook al iets gek daarbij, want op de voorkant van mijn computer zitten USB poorten die hij herkend als USB 1.1, want hij geeft aan dat ik snellere poorten heb. zo oud is mijn computer ook weer niet dus volgens mij zit daar dan een fout in, zou dit kunnen? Welke driver zou ik dan hiervoor moeten downloaden.

Dat blauwe scherm zie ik nog steeds elke keer. Er staat op dat hij het bestandsvolume van /??/ blabla bal/ niet herkend. Windows controle is gelukt of zoiets. Hoe haal ik dit nu weg?

Laatst bewerkt:
Dat /k dat pakt cmd niet. Heb het nog een keer zonder /k geprobeerd. even kijken of het nu wel werkt.
Volgens mij snap je niet wat het moet doen, heb ik het idee? Het is een schijfcontrole die uitgevoerd wordt, je beschadigde sectoren opzoekt en repareert.

menu start -> uitvoeren -> type cmd -> in "zwarte venster" type chkdsk /f /r

zou gewoon 100% moeten werken op deze manier.

Muis is op USB. Is Medion Draadloze muis MD 85062.
Ik zal andere USB poort proberen.

MEDION dus. De rest van de PC toevallig ook? Waar heb je de drivers gehaald toen je de PC opnieuw geinstalleerd (na format) hebt? MEDION zijn revisie moederborden. Daar moet je geen andere drivers op installeren, behalve die MEDION levert.

Hier op te halen aan de hand van het serienummer

onderstaande quotes -> 95% driverissues -> ophalen op de medion site dus.

Andere USB poort werkt niet, dan gooit die hem ook gewoon eruit. Maar ik heb door het verloopstukje wat er bij zat de muis op PS/2 aangesloten en dan gooit die hem er niet uit.

Dus dan lijkt mij dat er een probleem is met de USB poorten. Ik vond ook al iets gek daarbij, want op de voorkant van mijn computer zitten USB poorten die hij herkend als USB 1.1, want hij geeft aan dat ik snellere poorten heb. zo oud is mijn computer ook weer niet dus volgens mij zit daar dan een fout in, zou dit kunnen? Welke driver zou ik dan hiervoor moeten downloaden.

Dat blauwe scherm zie ik nog steeds elke keer. Er staat op dat hij het bestandsvolume van /??/ blabla bal/ niet herkend. Windows controle is gelukt of zoiets. Hoe haal ik dit nu weg?[/QUOTE]

Laatst bewerkt:
Nee de rest van de computer is niet van medion.
Ik had die test al uitgevoerd, ik had het begrepen, alleen vorige keer had je /k ervoor gezet, dat ik dat moest intypen, maar dat deed hij niet. Maar de test werkt niet goed, zoals ik had beschreven stond er : "kan bestandssysteem van volume /??/kjasljsdfk/ niet vinden. Systeemcontrole voltooid. Dat stond er.

Ik zal de drivers even van de medion site zoeken dan voor mijn muis.
Het enige probleem is dan nu nog dat scherm wat er telkens terugkomt.

Het probleem lijkt toch wel naar de harddisk te wijzen.

"kan bestandssysteem van volume /??/kjasljsdfk/ niet vinden. Systeemcontrole voltooid

Is dit de exacte foutmelding?

Ja dit geeft hij aan, behalve dan dat hij ipv klsafjsjkldf een hele zooi nummers aangeeft.

Kom maar op met die zooi nummers. Gaarne foutmeldingen EXACT weergeven, anders blijven we aan de gang met zoeken. ;)

Kom maar op met die zooi nummers. Gaarne foutmeldingen EXACT weergeven, anders blijven we aan de gang met zoeken. ;)

Wil ik best geven, maar het probleem is dat het maar paar seconde blijft staan, in die tijd heb ik het nog niet overgeschreven... ik neem niet aan dat je er al een screen van kan maken en die dan later ergens plakt of kan dat al wel?

Inmiddels is die fout opeens verdwenen. Maar nu liep laatst mijn computer vast en toen kon ik niets meer doen, zelfs geen ctr+alt+del. Dus ik denk dat mijn harde schijf zijn langste tijd gehad heeft, zijn zulke verschijnselen dan normaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan