Lange kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

leen123

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2005
Hallo allemaal , even een vraagje

Ik heb upc kabel ( internet easy 1.5 MBps van 24 euro per maand ) opgezegt en stap dan over naar ADSL , dan ga ik een abbonement beginnen bij Telfort ( 20 MB . 20 euro per maand )en al heb ik 70 % verlies en dus een snelheid heb van ongeveer 8 MB ben ik al blij)

Maar ik zou dan wel en hele lange kabel van het uiterste hoekje van de woonkamer waar de telefoonaansluiting zit en dus de modum komt naar de zolder moeten leggen , dat wordt dan denk ik zo,n 30 Mtr

Is dat te lang ? , heb ik dan te veel verlies ?
Zoja zijn er anders verschillende soorten kwaliteit kabels te koop hiervoor ?

Bedankt , groetjes Leen

je zult het adsl modem naast de telefoon aansluiting kunnen zetten en vanaf daar een utp kabel kunnen trekken naar boven.
Daar kun je makkelijk 30 meter voor gebruiken.

als je de splitter maar beneden doet.

die 30 meter maken dan ook niet zo veel meer uit hoor, neem afgeschermde telefoon kabel heb je het minste verlies.

wij gebruiken altijd ftp kabel, (is afgeschermde utp)

Bedankt voor jullie reacties ,

Dus dat is geen probleem die 30 mtr kabel , dan koop ik zo,n FTP kabel ( extra geisoleerde utp kabel )

Want ik moet hem ook door de afzuigkoker van de keuken naar de zolder laten lopen , dat is de kortse weg en dan kan zo,n kabel maar beter wat extra geisoleerd zijn denk ik .

Dat moet lukken toch ? Bedankt !

lol ja das weer eens wat anders.

moet geen probleem zijn, waarschijnlijk is het afvoer kanaal ook nog eens van staal.

het zou niet mijn manier zijn maar ok, als er verder geen andere optie is :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan