Lange Pier, Help alsjeblieft

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Lange Pier ik heb een vraag staan onder hardware> systeem met de tekst: klein piepje en niks gaat meer. Ik kom er niet uit en zit vreselijk omhoog. Normaal maak ik mij er niet zo druk om en heb tijd genoeg om (met helpmij hulp) eventuele problemen op te lossen.
Juist nu heb ik mijn pc dringend nodig wegens familie problemen van mijn vrouw (word dag en nacht gemaild met thailand), en juist nu geeft ie de geest. Je hebt me al eerder uit de brand geholpen en ik hoop dat je het ook nu kan, en wil doen. We zitten echt omhoog!
mvrgr. Kanyarat.

:love: Hoop niet, dat je met mij wil trouwen, zoals de buurvrouw.:eek:

Maare, er zijn meer helpers, hoor.:cool:

Die piep, krijg je vaak als, of de videokaartdrivers niet goed werken, de overdracht tussen moederbord en harde schijf wegvalt, of een andere hardwareprobleem, lastig dus, om te achterhalen.

Even vanaf het begin, opnieuw geïnstalleerd, ook de nForce drivers? of waren die al bij de install geïstalleerd, via F6.

Kijk eens in de computerkast, en druk eens de sata kabels aan, de mindere kwaliteit, willen wel eens los gaan zitten.

Eventueel opstarten met de XP cd, en de driverdisk, met F6, naar de repair/herstelconsole gaan, en daar een fixmbr, en een fixboot uitvoeren.

Overigens heeft het niets te maken met die AGV, dat was puur toeval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan