vmwebdesign
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 jul 2017
- Berichten
- 7
Hallo,
Ik heb een factuurlayout met functies opgemaakt in excel. Deze werkt goed.
Vervolgens maak ik telkens een pdf van deze factuur om per mail te versturen.
Echter zou ik graag ineens in die pdf de algemene verkoopsvoorwaarden willen toevoegen (en niet manueel in de pdf nog eens een andere pdf erin toevoegen of als aparte bijlage meesturen in de mail).
Is de enige oplossing dan om die hele tekst te kopiëren naar excel of is hier een bepaalde invoegfunctie voor?
bedankt voor jullie tips.
mvg,
tom
Ik heb een factuurlayout met functies opgemaakt in excel. Deze werkt goed.
Vervolgens maak ik telkens een pdf van deze factuur om per mail te versturen.
Echter zou ik graag ineens in die pdf de algemene verkoopsvoorwaarden willen toevoegen (en niet manueel in de pdf nog eens een andere pdf erin toevoegen of als aparte bijlage meesturen in de mail).
Is de enige oplossing dan om die hele tekst te kopiëren naar excel of is hier een bepaalde invoegfunctie voor?
bedankt voor jullie tips.
mvg,
tom