Langlopend script

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
1.264
Ik heb op één bepaalde website steeds problemen de laatste dagen. Ik wil dan een van mijn routes aanpassen en dan komt er steeds:
Script fout.jpg
en ik kan dan niets. Ik moet dan eerst klikken op script stoppen en dan even later kan ik weer verder. Als ik dan een nieuwe route open om die weer aan te passen dan is het weer hetzelfde.
Het is zoals je ziet op http://www.routeyou.com/nl-nl en dan op mijn eigen pagina waar mijn fietsroutes staan en waar ik fietsroutes maak en verder aanpas.
Het is van de laatste 2 weken, voorheen had ik er nooit problemen.

Bij internet opties staan 2 vinkjes dus ik dacht dat dat toch moest en dat het dan niet zou zijn?
internetopties.jpg


Is er nog een andere oplossing?
 
Ik gebruik alleen Internet Explorer 11 dus dat is mij niet bekend
 
Zou je toch eens firefox/chrome moeten proberen. zonder te weten of het een lokale fout of systematische fout bij de server is, kunnen we ook niet verder helpen. Als firefox namelijk zonder problemen dezelfde site kan gebruiken is er een grote kans dat het probleem lokaal zit in IE (mogelijk de script engine).
 
Wampier welke kan ik dan het beste even proberen, ik ben n.l. zeer gehecht aan IE en ben niet echt bekend met andere. Ik heb wel eens een andere gehad om mijn website aan te passen in csm want dat ging niet goed met IE, maar dat beviel me verder slecht en die gebruikte ik alleen om de website aan te passen omdat ik diverse dingen miste die ik in IE had of gewend was.
 
Ik gebruik nu Google Chrome voor Routeyou en dan gaat het wel. Met ene kleine vertraging maar het werkt.
Jammer dat Microsoft dus zijn IE nog steeds niet goed werkend heeft.
Ik heb dit eerder ook al moeten doen om mijn website van destijds in CSM te bewerken en te onderhouden dat ging ook niet met IE.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan