Language Problem

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielskevin

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2007
Berichten
13
I have typed some French text in word But now when I typ a colon:)) there becomes automatically a space before the colon.
 
Niels.
Helpmij.nl is een nederlands forum.
Daarom dienen de vragen en de antwoorden ook in het nederlands geplaatst te worden.
Indien nodig kan je gebruik maken van een (online) vertaler.
 
Ik heb het even hier doorheen gehaald
nielskevin.jpg
 
Niels.
Helpmij.nl is een nederlands forum.
Daarom dienen de vragen en de antwoorden ook in het nederlands geplaatst te worden.
Indien nodig kan je gebruik maken van een (online) vertaler.

K
Als ik men taal instel naar het frans,, en ik typ bv "je t'aime" en dan daarna een dubbele punt dan komtr automatisch een "vaste spatie" .. hoe kan ik dat wegkrijge?
 
K
Als ik men taal instel naar het frans,, en ik typ bv "je t'aime" en dan daarna een dubbele punt dan komtr automatisch een "vaste spatie" .. hoe kan ik dat wegkrijge?

Als ik mijn taal instel naar het frans en ik typ bvb. "je t'aime" en dan daarna een dubbelpunt, dan komt er automatisch een "vaste spatie". Hoe kan ik dat wegkrijgen?

even jouw zin in goed nederlands gezet. je kan een keer zoeken bij autocorrectie waar staat dat een dubbelpunt een "vaste spatie - dubbelpunt" wordt.

steven
 
Als ik mijn taal instel naar het frans en ik typ bvb. "je t'aime" en dan daarna een dubbelpunt, dan komt er automatisch een "vaste spatie". Hoe kan ik dat wegkrijgen?

even jouw zin in goed nederlands gezet. je kan een keer zoeken bij autocorrectie waar staat dat een dubbelpunt een "vaste spatie - dubbelpunt" wordt.

steven

vind ik nergens. Kun je wat meer uitleg geven?
 
toch maar even in het frans opgezocht:
Signes doubles
Les signes doubles (signes hauts) sont :
- le point-virgule ";"
- les deux-points ":"
- le point d'exclamation "!"
- le point d'interrogation "?"

La règle est : "signe double, espace double" (une espace avant, une espace après).

Exemple :
Oui ? Non ! Voyez donc : c'est ainsi ; ça ne se discute pas.

In het frans staat er altijd een spatie voor.

steven
 
toch maar even in het frans opgezocht:
Signes doubles
Les signes doubles (signes hauts) sont :
- le point-virgule ";"
- les deux-points ":"
- le point d'exclamation "!"
- le point d'interrogation "?"

La règle est : "signe double, espace double" (une espace avant, une espace après).

Exemple :
Oui ? Non ! Voyez donc : c'est ainsi ; ça ne se discute pas.

In het frans staat er altijd een spatie voor.

steven

weet ik ;) MAAR ik moet dat "uit" krijgen. (opdracht voor school) :(
 
weet ik ;) MAAR ik moet dat "uit" krijgen. (opdracht voor school) :(

schoolvragen lossen we inderdaad niet op. als jouw keerkracht niet weet dat in het frans een spatie voor het dubbelpunt moet, dan schort er wel wat aan zijn/haar kennis.

steven
 
Hoi,

De oplossing is even eenvoudig als voor de hand liggend, voor wie enigszins bekend is met de tekstverwerker Word ......
Zoek het in 'taalinstellingen' ..... :shocked:

Overigens 'nielskevin' ..... hebben jullie ook een goeie leerkracht Nederlands ..... :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan