Langzaam internet op nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laugslander

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 okt 2012
Hallo,

Ik heb een aantal weken geleden een nieuwe laptop gekocht, namelijk de ASUS N76VM. Vervolgens heb ik er een SSD in laten zetten.

Nu heb ik last van extreem lange laadtijden op internet. Voornamelijk bij e-mail op internet en bij het laden van Facebook foto's.

Ik heb dit probleem voor zowel draadloos als bedraad internet en andere computers op het netwerk hebben nergens last van.

Ook heb ik al een andere interbrowser geprobeerd maar niks lijkt te werken.

Ik heb nog een aantal dingen gebruikt: internet explorer opnieuw installeren, cookies en geschiedenis verwijderen, updates downloaden, router resetten, java updaten enz enz...

Is er iemand die mij verder kan helpen?

Alvast hartelijk dank!

Laatst bewerkt:
Alle drivers zijn geïnstalleerd? Kijk anders bij apparaatbeheer als daar geen fouten staan.
Misschien moet je de drivers updaten.

Ik hoor het wel, Groetjes

Zoals iemand voor mij ook al zei, zijn de drivers goed up to date?

In 99% van de gevallen staat bij de geavanceerde energie instellingen op nieuwe laptops ( dus in dit geval bij de prestaties van je draadloze netwerkkaart) de boel ingesteld op lage prestaties. Dit om de accu duur te verlengen !! Je zal deze moeten aanpassen naar maximale prestaties en waarschijnlijk ben je dan van je probleem af. Dus via de geavanceerde energie instellingen naar je draadloze kaart gaan en daar de prestaties aanpassen en niet gewoon een standaard schema kiezen !!

Alle drivers zijn up-to-date dus ik ga eens kijken naar de energie instellingen.

Bedankt! Het probleem is opgelost. Ik had gekeken bij de energieinstellngen en daar stond inderdaad de netwerkkaart op energiebesparende modus. Toch vraag ik me af hoe het kan want ik ben nog nooit in dat scherm geweest. In ieder geval bedankt allemaal!

Juist, daar staat hij vaak standaard op !! Zoals ik al zei is het in 99 % van de gevallen zo.
Fijn dat het weer opgelost is ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan