Langzaam internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ugattie1611

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2012
Beste helpmij'ers

Mijn internet is niet supergoed, maar wel gewoon goed genoeg om een ping van maximaal 50 te hebben in elke game.
Nu heb ik een lan party achter het huis, en een internetkabel gekocht van 50 meter. Deze heb ik aangesloten vanaf de modem naar een router, alleen wat me op viel is dat het internet vrij traag is, komt dit nou door deze kabel of moet ik iets in de instellingen veranderen

Routers / modems resetten heeft geen nut

Alvast bedankt!

PS: Ik heb ook een internetkabel van de Modem naar een router op mijn kamer, deze kabel is 40 meter en loopt kris kras door alle muren van het huis heen, met deze kabel heb ik in ieder geval geen problemen

Je geeft niet aan welke kabel je hebt gekocht en hoe snel je internet (abo) normaliter is.
Ook geef je niet aan welke snelheid die router aankan en 50 mtr. is wel erg lang, heb je die lengte perse nodig?
Het beste is een cat 5e of cat 6 kabel. Voor de LAN Party zou ik de kabel naar "mijn kamer" loskoppelen.
Controleer eens wat gebeurt als je die tijdelijk ontkoppelt.

Laatst bewerkt:
Je geeft niet aan welke kabel je hebt gekocht en hoe snel je internet (abo) normaliter is.
Ook geef je niet aan welke snelheid die router aankan en 50 mtr. is wel erg lang, heb je die lengte perse nodig?
Het beste is een cat 5e of cat 6 kabel. Voor de LAN Party zou ik de kabel naar "mijn kamer" loskoppelen.
Controleer eens wat gebeurt als je die tijdelijk ontkoppelt.

http://www.patchkast.nl/cat5e-50m-z...cPMVbLl2E4ewvmETwR8OifMMVI9KvMbLwUaAqsx8P8HAQ
De kabel die ik heb

En ja helaas heb ik een 50 meter kabel nodig, omdat anders de honden hem kapot kauwen / er mensen overheen struikelen

En de kabel die naar mijn kabel gaat heb ik ontkoppelt, maar helaas heeft het vrij weinig zin omdat hij nu niet in gebruik is.

Ook is het zo dat nu iedereen verder geen internet gebruikt in huis de download / upload snelheid ietsjes omhoog is gegaan (5 ipv 3), maar de ping is nog steeds boven de 150

EDIT: Mijn internet snelheid ligt zo rond de 5.5mb download en 0.60mb upload, resultaten gemeten met Speedtest.net

Laatst bewerkt:
De internetsnelheid is wel heel erg laag, wat is de snelheid die je normaal volgens abo van je provider krijgt?

http://www.patchkast.nl/cat5e-50m-z...cPMVbLl2E4ewvmETwR8OifMMVI9KvMbLwUaAqsx8P8HAQ
De kabel die ik heb

En ja helaas heb ik een 50 meter kabel nodig, omdat anders de honden hem kapot kauwen / er mensen overheen struikelen

En de kabel die naar mijn kabel gaat heb ik ontkoppelt, maar helaas heeft het vrij weinig zin omdat hij nu niet in gebruik is.

Ook is het zo dat nu iedereen verder geen internet gebruikt in huis de download / upload snelheid ietsjes omhoog is gegaan (5 ipv 3), maar de ping is nog steeds boven de 150

EDIT: Mijn internet snelheid ligt zo rond de 5.5mb download en 0.60mb upload, resultaten gemeten met Speedtest.net

Zie de laatste zin. dit is dus in normale situaties ;)

Ik kan hier verder niets mee omdat je mijn vraag niet beantwoord.
Ik ken geen provider die een abonnement van 5.5 Mbps download en 0.60 Mbps upload aanbiedt.
Hopelijk kan iemand anders hier nog wat mee.

Ik kan hier verder niets mee omdat je mijn vraag niet beantwoord.
Ik ken geen provider die een abonnement van 5.5 Mbps download en 0.60 Mbps upload aanbiedt.
Hopelijk kan iemand anders hier nog wat mee.

Ik geloof dat het 8mb download en 1mb upload zou moeten zijn, alleen die krijg ik hier niet omdat ik meer afgelegen woon (Anders had ik het al lang een ander abbo genomen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan