Langzaam laden en afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ine_4

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2003
Hoi,
Sinds 2 maand heb ik ADSL en XP. De eerste weken ging 't goed totdat de beruchte Blaster zich meldde. Worm verwijderd, patch erin, updaten en klaar...dacht ik. Sinds 2 week laden de sites steeds langzamer en krijg ik om de haverklap foutmeldingen van Windows waardoor Internet (niet het systeem) afgesloten wordt (Error:send or don't send, enz.) Ra ra, hoe kan dit...en weet iemand hier een oplossing voor? Bedankt alvast!
Groetjes Ine

opgelost

Ik heb door spywarelinks inderdaad 253 files kunnen bevrijden van spyware! Hierdoor was de snelheid nog hetzelfde maar werd ik niet meer van Internet gegooid. Doordat ik een muziekuitwisselingsprogramma van mijn schijf heb gehaald, die op één of andere manier dwars zat, is de snelheid weer terug!! Probleem opgelost dus.
Groetjes Ine

Als het probleem is opgelost, moet je die status ook effe aangegeven.

Ik heb het nu al voor je gedaan.

Dat was een hoop spyware zeg! Als je dit programma regelmatig draait, dan blijft je pc lekker schoon.:thumb:

En dat muziekuitwisselingsprogramma waar je het over hebt. Als dat Kazaa is, zorg dan dat je Kazaalite gebruikt. De gewone Kazaa zorgt voor veel problemen en zit vol met spyware.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan