Langzaam scrollen

Status
Niet open voor verdere reacties.

markr01

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2002
Probleem 1.
Ik werk met windows explorer 6.0. Op sommige sites, vaak een veilingsite als Ebay of Qoop, werkt de laatste
tijd heel vaak de scrollbalk tergend langzaam, maar ook tekst invoeren bijv. gaat zeer langzaam. Ik zie soms wel onder in beeld een afbeelding van een oog met daarbij een verbodsbod(rood/wit), heeft iets met privacy te maken volgens mij. Hoe kan ik met deze sites toch weer sneller werken ??

Probleem 2.
Ik heb in de explorer een vaste startpagina ingesteld.
Maar de laatste tijd als ik de explorer opstart komt hij met een mij totaal onbekende site. Ik kan dit wel weer wijzigen, maar de volgende keer als ik opstart is weer precies hetzelfde gebeurt !!

Probleem 1:

Installeer de nieuwste videokaart-driver voor je videokaart. Weet je ook wat voor videokaart je hebt?

Probleem 2:

Al es gescant op spyware?

Antwoord 2: Als adAware of Spybot niet lukt moet je es kijken in het register:HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run een verdachte sleutel staat. Het kan zo zijn dat tijdens het opstarten een progje wordt geladen die de startpagina telkens wijzigt. Meestal onderschept AdAware die dingen wel maar je weet maar nooit. Maak ook ff een log van je Running Processes.

Srry voor dubbel posten maar me ADSL verbinding doet nogal raar.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan