Langzaam Scrollen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helpmijtoch

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2008
Hallo,

Ik heb pas mijn schijf geformateerd en xp er opnieuw opgezet. echter als ik in een scherm naar beneden wil scrollen gaat dit heel langzaam en het stottert.

Wat kan ik hierraan doen?

Groeten

BJ

Je hebt de drivers voor je hardware niet geinstalleerd zoals videokaart, geluidskaart enz.

Het langzaam scrollen en stoteren van je beeld heeft te maken met niet goed geinstaleerde videokaart, de standaard drivers van xp zijn geinstalleerd en deze geven het probleem.

Kijk even via rechter muisknop bij deze computer -> eigenschappen -> hardware -> apparaatbeheer.

Alle onderdelen die daar staan met een geel vraagteken hebben nog geen drivers en moeten geinstallerd worden.

Bedankt!

ik ben alweer iets verder. maar als ik het stuurprogramma opnieuw wil instaleren. vraag hij om instalatie cd-rom/diskette> wat nu? ik heb nooit bijgeleverde cd-rom's gehad!

BJ

Hallo wat voor pc is het, of download even Everest kun je zien wat voor hardware er in je pc zit.
Drivers kun je downloaden bij de hardware fabrikant op de site

Ik ben bezig met dat programmatje aan het downloaden.! bedankt!
ik heb een IBM ThinkPad.

BJ

Mooi.... onder welke categorie moet ik zoeken naar drivers? hardware upgrades? er zijn 11 gele vraagtekens in mijn apparaatbeheer. dat word dus nog wel even zoeken!

Gewoon alle drivers die beschikbaar zijn voor winxp even na lopen, geef anders je type en serienummer van de laptop even op

op de achterkant van de laptop:p

Type 9450-3HG S/N L3-CC520 07/08

BJ

Laatst bewerkt:
Hoi,
sorry ik kon gisteren de hele dag niet reageren.
Het is een ThinkPad Z61 Serie.
fijn dat je me wilt helpen!

BJ

chico,
ik ben een leek ophet gebied van drivers.
Hoe kan ik weten welke drivers ik moet instaleren? op mijn laptop kijken naar de vraagtekens?

en als ik deze drivers heb gekopieerd waar moet ik ze dan plakken?

groeten

BJ

Hoi,

Ja kijken naar de vraagtekens, dan weet je welke drivers je moet hebben!
In ieder geval de drivers voor windows xp!!

Bij "refine results" op de site kun je kiezen welke catogorie je zoekt! b.v je videodrivers.

download deze dan en plaats deze in bv mijn documenten. doe dit ook met je andere drivers die je nodig hebt! Daarna is het misschien wel handig om de drivers op een cd-tje te zetten, dan heb je ze altijd bij de hand bij een volgende installatie! Gewoon met nero en dan een data cd-tje maken!

Stop de cd in je pc. Daarna ga je weer naar apparaat beheer en ga je naar naar het gedeelte waar de drivers ontbreken! Dubbelklik hierop, nu kun je kiezen voor stuurprogramma's opnieuw installeren. Daarna een vinkje zetten bij "Nee, nu niet"
Dan volgende zet een vinkje bij "de software automatisch instaleren" dan volgende.

Nu zullen de drivers vanaf e cd geinstalleerd worden!

Suc6:thumb:

Hoi,

Ja kijken naar de vraagtekens, dan weet je welke drivers je moet hebben!
In ieder geval de drivers voor windows xp!!

Bij "refine results" op de site kun je kiezen welke catogorie je zoekt! b.v je videodrivers.

download deze dan en plaats deze in bv mijn documenten. doe dit ook met je andere drivers die je nodig hebt! Daarna is het misschien wel handig om de drivers op een cd-tje te zetten, dan heb je ze altijd bij de hand bij een volgende installatie! Gewoon met nero en dan een data cd-tje maken!

Stop de cd in je pc. Daarna ga je weer naar apparaat beheer en ga je naar naar het gedeelte waar de drivers ontbreken! Dubbelklik hierop, nu kun je kiezen voor stuurprogramma's opnieuw installeren. Daarna een vinkje zetten bij "Nee, nu niet"
Dan volgende zet een vinkje bij "de software automatisch instaleren" dan volgende.

Nu zullen de drivers vanaf e cd geinstalleerd worden!

Suc6:thumb:

Heel erg bedankt ik ga het proberen!!!!!:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan