langzaam spellen spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je het over de kaart die ik nu al heb of die mij werd aangeraden om te nemen?

Hjthelper zei:
Heb je het over de kaart die ik nu al heb of die mij werd aangeraden om te nemen?

die je werd aangeraden..

Een 6600 GT is een leuke kaart, maar het is waar je voor betaald. ik denk dat je oblivion leuk kan spelen, maar dat ligt niet alleen aan je videokaart. Je geheugen en je processor is ook heel belangrijk... Want een 6600 GT is een leuke kaart, maar als je een p4 2,00 ghz hebt heeft het weinig zin, want dan is je CPU een bottleneck, en zul je nog steeds spellen niet goed kunnen spelen. Als je een goede CPU hebt (daarbij denk ik aan een p4 3,00 ghz, AMD 2800+ of hoger) en 512/1024 mb ram, dan zal je met die 6600 GT oblivion kunnen spelen, maar niet met alle instellingen op zn allerhoogst.

heb amd 3000+ en 1024 ram;).. hoef ook echt niet op de hoogste.. Als ik maar alles mooi vloeiend zie en niet met hele uitsteeksels en scherpe randen overal ;)

Hjthelper zei:
heb amd 3000+ en 1024 ram;).. hoef ook echt niet op de hoogste.. Als ik maar alles mooi vloeiend zie en niet met hele uitsteeksels en scherpe randen overal ;)

dan is voor jou een 6600 GT een verstandige keus. De XFX scoren erg goed, dus die raad ik je aan. Kan je er niet aankomen, zou ik kiezen tussen ASUS en MSI..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan