Het volgende is mijn probleem: Ik heb een aansluiting bij @home...heb geconstateert dat mijn upload langzaam is.....ik heb namelijk een cam. geïnstalleerd bij http://ww.com/index.html. en als ik dan daar ga kijken dan worden de plaatje eerst even op een correcte manier opgehaald.....maar dit duurt niet lang wat kort erna gebeurt er niets meer.
Ik heb met @home contact gehad.....Acties die we uitgevoerd hebben:
Eerst bij www.speedtest een test uitgevoerd download was toen 96.0 Kbyte/sec en upload 28.0 Kbyte/sec, de upload moet zijn 31.25 Kb/sec (250 kbps).
Va menu start > uitvoeren> cmd intikken daar dan vervolgens netstat intikken, bij @home zeggen ze dat daar dan maar een programaa of 4 max. 5 mag draaien. Echter hier draaien bij mij een zo`n 10 programma`s
Hun oplossing Hitmanpro..heb dit allemaal doorlopen.
Vervolgens weer speedtest gedaan......download toen 96.0 Kbyte/sec en upload nog lager 12.5 Kbyte/sec(100kbps)
Weer punt 2 herhaald menu start enzv.
Resultaat: een programma of 25 die actief zijn(meer nog dan voor Hitmanpro....zit er dan toch nog een virus in?)
Heeft u misschien een idee wat er mis zou kunnen zijn en wat ik eraan zou kunnen doen...
Zou het toch nog een virus kunnen zijn?
Slechte aansluitng van het modum tot aan pc (denk zelf van niet omdat mijn download goed is)
Met vriendelijke groet,
Marcel Knops
Ik heb met @home contact gehad.....Acties die we uitgevoerd hebben:
Eerst bij www.speedtest een test uitgevoerd download was toen 96.0 Kbyte/sec en upload 28.0 Kbyte/sec, de upload moet zijn 31.25 Kb/sec (250 kbps).
Va menu start > uitvoeren> cmd intikken daar dan vervolgens netstat intikken, bij @home zeggen ze dat daar dan maar een programaa of 4 max. 5 mag draaien. Echter hier draaien bij mij een zo`n 10 programma`s
Hun oplossing Hitmanpro..heb dit allemaal doorlopen.
Vervolgens weer speedtest gedaan......download toen 96.0 Kbyte/sec en upload nog lager 12.5 Kbyte/sec(100kbps)
Weer punt 2 herhaald menu start enzv.
Resultaat: een programma of 25 die actief zijn(meer nog dan voor Hitmanpro....zit er dan toch nog een virus in?)
Heeft u misschien een idee wat er mis zou kunnen zijn en wat ik eraan zou kunnen doen...
Zou het toch nog een virus kunnen zijn?
Slechte aansluitng van het modum tot aan pc (denk zelf van niet omdat mijn download goed is)
Met vriendelijke groet,
Marcel Knops