Langzame upload

Status
Niet open voor verdere reacties.

marc 05

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2006
Het volgende is mijn probleem: Ik heb een aansluiting bij @home...heb geconstateert dat mijn upload langzaam is.....ik heb namelijk een cam. geïnstalleerd bij http://ww.com/index.html. en als ik dan daar ga kijken dan worden de plaatje eerst even op een correcte manier opgehaald.....maar dit duurt niet lang wat kort erna gebeurt er niets meer.

Ik heb met @home contact gehad.....Acties die we uitgevoerd hebben:

Eerst bij www.speedtest een test uitgevoerd download was toen 96.0 Kbyte/sec en upload 28.0 Kbyte/sec, de upload moet zijn 31.25 Kb/sec (250 kbps).
Va menu start > uitvoeren> cmd intikken daar dan vervolgens netstat intikken, bij @home zeggen ze dat daar dan maar een programaa of 4 max. 5 mag draaien. Echter hier draaien bij mij een zo`n 10 programma`s
Hun oplossing Hitmanpro..heb dit allemaal doorlopen.
Vervolgens weer speedtest gedaan......download toen 96.0 Kbyte/sec en upload nog lager 12.5 Kbyte/sec(100kbps)
Weer punt 2 herhaald menu start enzv.
Resultaat: een programma of 25 die actief zijn(meer nog dan voor Hitmanpro....zit er dan toch nog een virus in?)

Heeft u misschien een idee wat er mis zou kunnen zijn en wat ik eraan zou kunnen doen...
Zou het toch nog een virus kunnen zijn?
Slechte aansluitng van het modum tot aan pc (denk zelf van niet omdat mijn download goed is)

Met vriendelijke groet,
Marcel Knops

Heb je de modem al gereset ?
meestal een van de eerste opmerkingen van @home

de {stroom} stekker van de modem er zo'n 30 seconde eruit halen
en opnieuw opstarten ;)

en van hitman pro ben ik geen voorstander :o
mogelijk iemand anders :cool:

Allereerst volgende vragen ±

Welk systeem draai je = Windows XP? Home?Pro?
Heb je bedraad internet of draadloos?
Ik zou hitman pro eraf halen en gebruik maken van Ad-aware en Spybot in combinatie met
Ewido. Heb je een firewall? Welke antivirus software gebruik je?. Je kan natuurlijk altijd een online scan doen. ( Pandasoftware/Housecall/Bitdefender)

Zou je eens een screenprint kunnen maken van datgene wat je krijgt als je nedstat doet.
Of CTRL ALT DEL en dan in de windows taskmanager kijken welke processen draaien.

Bedankt voor jullie snelle reactie.

Hier de volgende gegevens:

1) modum is gereset
2) Ik heb windows xp home versie.
3) Ik heb de taken met Hitman pro al uitgevoerd, daarna bij netstat nog meer programma`s
4) Ad-ware had ik er voorheen opstaan, voordat ik hitman pro heb gebruikt
5) Ewido ook maar is maar een trail voor 30 dagen is nu verlopen
6) De firewall die ik gebruik is van Norton met updates
7) De antivirusscan is eveneens van Norton met updates
8) Online scan voer ik ook regelmatig uit met Trend micro, Bitdefender

Het vreemde aan alles is dat mijn upload dus laag was....medewerker van @home zegt tegen mij dat ik Hitmanpro maar erop moest zetten dan zouden er bij nestat niet meer zoveel programma`s open staan.....het resultaat is echter dat er nu nog meer open staan.....printscreen volgt nog van netstat.

Hoop dat jullie hier iets meer aan zullen hebben.

Ik kan helaas de gegevens van netstat niet weergeven hier...het bestand is te groot....of is er nog een andere manier om het weer te geven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan