Langzamer door virus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loeser00

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Mijn vraag:
Mijn laptop is erg traag, virusscanner (Mcaffee) laten draaien = niets, schijf gedefragmenteerd = niets, en ook schuifopruiming gedaan, maar daar hoefde ook niet veel weg. Ook heb ik nog meer dan 60 % vrij op de C-schijf.
Hoe komt het dan toch dat deze laptop zo enorm langzaam is?

Het is een Acer Aspire 3651WLMi

groetjes!

doe eens rechtsklikken op je startbalk, kies voor taakbeheer en dan naar tabblad prestaties. Wat geeft hij aan bij cpu gebruik (procenten). Dan tabblad processen, klik 2 keer op cpu en kijk welke toepassing het meeste gebruikt.

Bijlagen

• Clipboard01.jpg
    Clipboard01.jpg
    10,1 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt:
Hij zit heel gevarieerd tussen de 85 en de 20
De hoogste CPU is afwisselend: mcods.exe, niet-actieve systeemprocessen & taskmgr.exe

oke, dat is aan het draaien, hoe kan ik nu die niet-actieve systeem processen verminderen?

oke, dat is aan het draaien, hoe kan ik nu die niet-actieve systeem processen verminderen?

Door zoveel mogelijk processen aan te zetten. Dan wordt het vanzelf minder.

Maar zonder gekkigheid, dit zijn dus de processen die niet actief zijn. Dat hoort zo hoog te zijn.

spywarescan gedaan, kwam inderdaad aardig wat boven water.
Zijn er nog meer trucs om deze laptop sneller te maken?

CCcleaner.
Schoont het register lekker op, en tijdelijke windows bestanden etc.
Google het maar!:thumb:

Er zijn allemaal tootltjes en tweaks die wel een beetje helpen maar uiteindelukk help er maar 1ntje echt goed namelijk: windows opnieuw installeren(system recovery ) je moet dan wel al je bestanden backuppen maar je hebt dan weer een fris systeem.

Mijn vraag:
Mijn laptop is erg traag, virusscanner (Mcaffee) laten draaien = niets, schijf gedefragmenteerd = niets, en ook schuifopruiming gedaan, maar daar hoefde ook niet veel weg. Ook heb ik nog meer dan 60 % vrij op de C-schijf.
Hoe komt het dan toch dat deze laptop zo enorm langzaam is?

Het is een Acer Aspire 3651WLMi

groetjes!
Welke antispyware had je op je machine staan? Welke browser gebruik je?

Ik had nog geen anti spyware erop staan, dus heb ik na de tip: SUPER antispyware Free gedownload.
Mijn browser = windows internet explorer
Ik ben nu bezig met de CCleaner.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan