lap top

Status
Niet open voor verdere reacties.

haagen47

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2005
krijg binnenkort een laptop en behoud ook mijn pc wat moet ik doen om outlookexpr ook op m,n laptop te zetten en het zelfde adres houden.m,n pc is een pentium 2

op de laptop zal waarschijnlijk al XP op staan.
Dan zit outlook express daar ook al op.
Het is dan een kwestie van de gegevens van jeprovider en jouw e-mail gegevens in express te zetten.
Dus je e-mail adres en wachtwoord en pop3en smtp gegevens van jouw provider.
En dan zou het moeten werken.
Maar pas op je kunt maar op 1 computer de mail binnenhalen,.

Paul-RT heeft er een mooie handleiding voor geschreven: hier

En ik heb nog weleens succesvol dit programma gebruikt: link In de trial-versie mag je niet alles, maar in de meeste gevallen nog wel genoeg ;)

laptop

op 1 computer kan ik de mail binnenhalen zeggen jullie,dus b v dinsdags haal ik alles binnen op de pc en de volgende dag haal ik alles binnen op de laptop of is 1 van beide nooit meer te gebruiken om de mail binnen te halen?

Je dient in te stellen dat de mail op de server blijft staan:

Ga hiervoor naar via 'Extra' naar 'Accounts' en kies voor het tabblad 'E-mail'. Klik eerst op een ingesteld account en vervolgens op 'Eigenschappen'. Kies bij het venster dat verschijnt voor het tabblad 'Geavanceerd'. Onderaan vind je de bij 'Bezorging'optie 'Een kopie van berichten op de server achterlaten'. Zet hier een vinkje en je post blijft op de server staan zodat bijvoorbeeld een andere identiteit of computer met hetzelfde account de berichten ook nog kan binnenhalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan