Laptop, 15 inch, <400€

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maartje1234

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2011
Wie kan mij helpen?

Ik heb deze week te horen gekregen dat mijn laptop (Acer aspire 5520) helaas niet gemaakt kan worden (moederbord moet worden vervangen). De laptop was ruim 2 jaar oud en ''op''. Nooit eerder problemen gehad met de laptop!
Nu moet ik dus een nieuwe laptop kopen, maar eigenlijk heb ik hier geen geld voor, dus het liefst wel wat kwaliteit voor niet te veel geld (ja, iets met een dubbeltje en eerste rang, ik weet het).

Wat doe ik met mijn laptop:
- Mee naar school (Acer aspire was best zwaar)
- Word, Excel, powerpoint, etc.
- Surfen op internet, af en toe ''uitzending gemist'' kijken.

Volgens mij dingen die op iedere laptop tegenwoordig probleemloos zouden moeten kunnen. Ik zou het dus wel fijn vinden als hij even mee gaat...

Het volgende heb ik gezien, graag zou ik hier jullie mening over horen:

Asus, €359,- http://www.campusshop.nl/ProductDetails.aspx?en=80002559
- Incl. studentenpakket, 2 jaar garantie, binnen 24u weer online, etc.
- Is het slim deze vervolgens voor 70€ 3 jaar te verzekeren?

Toshiba, €299,- http://www.paradigit.nl/Paradigit/s...rce=folder_2011-08-27&utm_medium=onlinefolder

Ook eventuele suggesties vanuit jullie kant zijn natuurlijk welkom!
Ik koop liever in een echte winkel (als er dan problemen zijn heb ik iets concreets om naar toe te gaan) maar als het qua kosten veel scheelt wil ik ook wel via internet kopen (bij betrouwbare bedrijven met duidelijke contactgegevens, etc.)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Gezien wat je ermee wilt gaan doen zou ik de Toshiba overwegen gewoon een prima merk en als je hem mee naar school gaat nemen is het misschien aan te raden om z'n verzekering af te sluiten meestal wordt daar vervoer en knoei schade ook vergoed.

Bedankt voor het welkom en bedankt voor de snelle reactie :-)

Ik weet eigenlijk niks van Toshiba, ik ken niemand die een laptop van dit merk heeft en heb het altijd een beetje een ''lomp'' merk gevonden ofzo (qua producten).

Die verzekering kan ik afsluiten bij de Asus, dat is een studentenaanbieding. Of ik de Toshiba ook op die manier kan verzekeren moet ik nog even uitzoeken...

Hoi,

Paradigit doet dat ook zulke verzekeringen afsluiten, en ja smaken verschillen maar het is wel 1 van de betere merken en zeker ten opzichte van de Acer;);)

Hoi,

Was me even ontgaan:o:o pima kantekening :thumb: dan zou dus de asus of door wampier genoemde een goed optie zijn.

Ook een hele goede optie voor weinig centjes: DELL Inspiron 15. Koop je vanaf € 379,-
Up-to-date instapmodel, waar je dus voorlopig wel weer even mee vooruit kan.

Bedankt voor de reacties!

Ik heb hem nog niet aangeschaft maar ik denk dat het de Asus uit mijn openings post gaat worden.
Ik ga hierbij een verzekering afsluiten voor 3 jaar, zodat ik zeker weet dat ik mijn hele studie van deze laptop op aan kan.

Ik zal deze vraag op ''opgelost'' zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan