Laptop aan en Draadloos Internet valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke draadloze netwerkkaarten zitten er in die 3 medions? Het kan best zijn dat helpers hier op het forum nieuwere drivers kunnen vinden dan jij.
Vermeld ook welke Windows versie(s) er op die medions draait.

Tijs.

Hallo Jootje ondanks alle aangedragen oplossingen van ons helpers gaat het nog steeds niet. :confused: Probeer hier eens het een en ander door te lezen. Klik op de plaatjes om door te linken en uitleg te krijgen over diverse instellingen. Je ziet een windows logo staan en nog veel meer over windows 7 met voorbeelden. Klik op linkjes voor veel meer uitleg. Het moet kunnen Klik

Hallo Manama,

Bedankt voor je link. Maar ik zou niet weten wat ik met deze link nog verder zou kunnen proberen.
Ik weet niet of deze Belkin Windows 7 proof is, en zoniet, hoe ik dat zou moeten zien en/of kunnen verhelpen.
Dat haal ik niet uit deze site van je. Maar goed ik ben ook geen kenner.

Ik word er inmiddels knettergek van , want momenteel gebruik ik geen laptop met draadloos internet en zit op mijn vaste Desktop met LAN en nu valt deze ook weg, heb net 4 keer de boel moeten resetten om internet te krijgen.
Zelfs vanochtend bij het opstarten gelijk al geen internet. NA resetten weer wel. Ik snap er geen snars meer van.

Ik heb wel een foutmelding voor jullie. Hij geeft het volgende aan:
LAN verbinding heeft geen geldige IP configuratie. MAar ik moet zeggen als ik internet verbinding heb branden er op de router 5 lampjes. Maar zodra internet weg valt branden dezelfde 5 lampjes nog steeds.

KAn iemand hier wat mee?

Mhh, ja oke. Dan zo proberen. Even goed controleren of je UTP-netwerkkabel aan beide zijden goed in de aansluitingen zit en of de kabel niet beschadigd is.
Eventueel dan een een andere utp-kabel gebruiken.Probeer eens, de netwerkadapter opnieuw te laten installeren.
rechtsklik op computer, dan beheren, vervolgen apparaatbeheer.
Bij de netwerkadapters rechtsklik op de netwerkkaart (ethernet-adapter) installatie ongedaan maken.
PC opnieuw opstarten, dan installeert hij die adapter weer als het goed is werkt het dan. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan