Laptop aanrader?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rimsic

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 jan 2005
Hey,

ik ben van plan binnenkort, als ik me geld bij elkaar gewerkt heb :P (2 avondjes in de week vakkenvullen schiet niet heel erg op maarja) een laptop te gaan kopen. Heeft iemand goede ervaringen met speciale merken? Of welke juist zeker niet. Ik weet totaal nog niet naar welke prijs klasse ik ga zoeken. Hij wordt gebruikt voor vooral gewoon de normale zaken, internet, dreamweaver, fireworks (beeldbewerking), words etc.

Iemand suggesties of waar ik op moet letten bij een laptop aanschaffen?:thumb:

Hoi,

Een aantal dingen waarop je kunt letten is..

Video geheugen, shared of vrij
Werk geheugen 512 mb is netjes.
Processor snelheid 1.3 of hoger is leuk.

Eventuele aansluit mogelijkheden maar die zijn meestal standaard.

Eventueel een CDrom of dvd (brander) erin.

Een aantal fabrikanten hebben wel leuke systeempjes, media markt heeft er nu een in de aanbeiding, aldi krijgt er volgende week eentje en Dell heeft ook en laptop in de aanbieding.

Groetjes, Dj Viper

Ik werk al 6 jaar met Toshiba.
Op dit moment de M30-604, is alweer een anderhalf jaar "oud".
Is m'n derde Tosh.
Zeer degelijke en kwalitatief hoogstaande laptops.
De 1,6 Centrino die er in zit doet niet onder voor m'n PIV 2,6 in m'n desktop.
Ik gebruik hem voor tekstverwerken, beeld en geluidsbewerking, gaat allemaal prima.

Fonz

Video geheugen, shared of vrij
En welke daarvan?:o

Maar een aanbieding van deze week lukt dus niet :P Duurt nog wel paar maandjes denk ik, maar dan kan ik even wat rondkijken wat ik wil

Hoi,

Je hebt laptops die de video geheugen afknabbelen van de werkgeheugen, dus 512mb werkgeheugen wordt 64 mb gebruik door de video kaart waardoor je minder werkgeheugen overhoudt. Het beste is natuurlijk dat laptop zijn eigen video geheugen heeft en zijn eigen werkgeheugen.

Groetjes, Dj Viper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan