Laptop aanschaf (400 - 500 euro)

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcbobo

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2008
Berichten
74
Voor een collega willen we graag een laptop aanschaffen.
Het zal vooral gebruikt worden voor tekstverwerking/ internet browsing/ films en series kijken.
Gamen komt er niet echt bij te pas.

Belangrijk is een standaard formaat laptop. (geen minilaptop)

hebben jullie misschien nog suggesties.
ik kijk zelf ook nog rond.

Hartelijk bedankt voor de moeite.
 
Laatst bewerkt:
Even een algemene tip zodat er wat meer opties zijn: je kan Windows 8 PRO kosteloos downgraden naar Windows 7 professional. Zie hier de bron: klik naar tweakers of de microsoft site
Let op, het moet dus de PRO versie zijn! Installatiemedium, oftewel Windows 7 iso's zijn gratis en legaal te downloaden via de digital river van Microsoft (dan nog wel effe branden op dvd of USB-stick gebruiken).

Verder heb ik een beetje rond lopen kijken, maar ik kan eigenlijk niet echt een laptop vinden met windows 7 of windows 8 PRO die in deze prijsklasse valt, behalve erg verouderde laptops.
 
Dat is echt heel goed om te weten. Dat zou dan een prima optie zijn.
Dat kan ik dan dus wel effe regelen, bedankt voor de tip.

Dat laatste is een beetje jammer. is er iets net buiten de prijsklasse wat je wel zou kunnen aanraden?
of iets met wel gewoon normaal windows 8 dat je zou kunnen aanraden?

Ik kan dit dan voorleggen aan de groep en bespreken.
 
Mijn excuses voor alle verwarring.
Onderhand is besloten dat Windows 8 niet erg is.
Dit omdat 500 euro nou eenmaal het uiterste maximum is, en dat windows 7 achteraf nog relatief gemakkelijk achteraf geregeld kan worden.
en dat iemand anders de windows 8 Cd-Key nog wel kan gebruiken.
 
Hoi,

Dan zou deze een optie kunnen zijn of deze beide prima merken en voldoen aan de eisen gezien het budget
 
Ik ga dan denk ik voor de ASUS (zelf veel positieve ervaringen met hun klantenservice.)
Hartelijk bedankt. Morgen word de aankoop gedaan.
Als iemand nog iets toe te voegen heeft, hoor ik het graag.

Nogmaals beiden heel erg bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan