laptop aanschaffen nu verstandig

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
is het raadzaam om nu een laptop te kopen met xp erop als de nieuwe vista uitkomt ?

en is het waar dat laptops goedkoper worden in de toekomst ? heb dit nl een paar keer gehoord of is dit een onzin verhaal ?

Waar heb je dat gehoord?goedkoper ...bron?

En dan waar heb je een laptop voor nodig,zou eerst goed overdenken.

Ja en dan XP of Vista,voordat Vista uit de kinder ziektes is ben je misschien wel weer 4 jaar verder.

vista word iets voor begin 2007, maar het is al zoveel uigesteld.
Je kan altijd eens een beta downloaden van vista eens zien of het je bevalt,
wat bandit zegt kan wel eens waar zijn, vista heeft heel veel nieuwe code waar dus veel nieuwe bugs in kunnen zitten.

Laatst bewerkt:
Inderdaad even wachten tot de bugs eruit zijn, of even de betaversie bekijken of het je sowieso bevalt.

Ik vind dat laptops de laatste jaren goedkoper zijn geworden, maar het lijkt ook wel of ze steeds sneller "verouderen".

Wat bedoel je persies met verouderen, De evolutie van het sneller het krachtiger worden gaat wel wat sneller tegenwoordig. Maar je moet je altijd afvragen heb ik die kracht nodig. Als je alleen internet etc dan kom je gemakkelijk toe met een pentium 3 1000 mhz. En dat loopt nog vlot ook.

Laptops worden niet goedkoper, er komen goedkopere modellen die minder snel zijn dan de nieuwste laptops.

Ik heb vorig jaar mijn laptop gekocht voor € 1300,- nog wat. En ik zag hem een tijdje geleden voor € 999,- staan, dusja ze worden goedkoper als ze "ouder" worden.

Je moet nooit het snelste van het snelst kopen als je het niet nodig hebt. Bedenk goed waarvoor je je laptop gaat gebruiken, en stel samen met ons een eisenlijstje samen. Met dat lijstje kun je naar een winkel gaan die je verder kunnen adviseren over welk merk / type laptop je het best kunt aanschaffen.

Let hier ook goed op, je hebt verkopers die je gewoon de duurste laptop proberen aan te smeren en je hebt er die je echt goed willen helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan