laptop aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wat nu

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
Hallo,

Ik ben van plan binnenkort een laptop aan te schaffen. Ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste, moet gewoon vooral degelijk zijn. Zal m vooral gebruiken voor studie, dus surfen en tekstverwerker en moet wel een beetje normaal SPSS kunnen trekken. Speel nooit games. Budget = +/- 800 euro.

Iemand een suggestie? Merk?

Alvast bedankt!!!

Laatst bewerkt:
Laptop advies

Hallo,

Eerlijk gezegd weet ik niet exact de minimum vereiste voor SPSS maar gezien het feit je geen gamez speelt en verder alleen tekstverwerkt en surft zie ik geen reden om een hoger budget als euro 800 neer te leggen.

Uiteraard wil het oog ook wat en misschien is het handig om te bedenken of je de laptop veel naar school, vrienden or else meeneemt. Of voornamelijk thuis gebruikt. check gewicht!

Op zich kan ik je de de dell super aanbieding ten zeerste aanraden maar misschien kun je hier wat verder surfen om te kijken wat je echt mooi vind. Verder kan ik ook een licht gebruikt Sony Vaio aanraden maar dan zit je wel echt aan je budget!?

gr. Ferry

draadloos internet

Heb inmiddels een laptop op het oog: de Compaq C750ED.
Iemand hier ervaring mee? Goede koop?
Bij Dixons krijg je hier een gratis Sitecom wireless broadband router 54g bij. Werkt die router ook met een basis abonnement van @home?? Zou dat betekenen dat ik dus straks draadloos kan internetten???

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Ik zal eerder een laptop bestellen bij XXODD.nl of btonotebooks.nl ook samenstellen +goedkope prijzen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan