Laptop aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.
is wel een kleine pc maar 10.1" het beste kan je even naar een mediamarkt of een ander grote pc winkel...

en daar dan info vragen

Laatst bewerkt door een moderator:
het gaat dan om de videokaart want die heeft hij niet maar allen een processor

je kan beter naar een mediamarkt want die hebben dan veel meer informatie welke jij zoekt

Bij deze het verzoek dat Nickvtje zich terugtrekt uit dit topic.De gegeven hulp tot nu toe is niet waar de ts'r iets mee opschiet.Er zijn genoeg leden die daar een goede/betere kijk op hebben welke laptop er mogelijk is voor de TS'r.
Aan de ts'r het geduld om te wachten op deze hulp.

Hoi,

Gezien dat het misschien buiten je budget valt meld ik hem toch maar is vrij goedkoop voor een gamers notebook maar dan heb je ook wat een i5 en een nvidea 360 videokaart het is haast te mooi om waar te zijn. zie hier

Hoi,

Tja als dat het probleem is:confused: ik zou er wel een treinkaartje voor over hebben.
Dan zou ik bij de plaatselijke pc winkel mijn licht op stekken.
Je komt elke keer met een netbook daar zit al geen dvd/cd=rom speler in videokaart voldoet niet en de processor is ook magertjes. Ik begrijp dat je goedkoop uit wilt zijn maar als je wilt gamen dan zal je toch even door moeten sparen want voor dit budget gaat het niet lukken.

Laatst bewerkt:
Haha, ik denk even over mijn leeftijd :P ik ben 11, dusja dan blijft er niets anders over dan verder zoeken.

Hoi,

Ja als je elf ben dan wordt het wat lastig maar misschien willen je ouders wat mee betalen:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan