Laptop aansluiten op lcd tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

BerryDenessen

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2008
Ik heb mijn laptop aangesloten op mijn nieuwe 22"lcd tv. Alles werkt goed, met uitzondering van de beeldkwaliteit op de tv. Het beeld is namelijk wazig in vergelijking met het beeld op de laptopmonitor. Heeft dit te maken met de kwaliteit van mijn grafische kaart of ligt dit aan de lcd tv? Ze zijn via een VGA kabel aangesloten.

Laptop:
Packard Bell R4340 Easynote
Video Card :Intel(R) 82852/82855 GM/GME Graphics Controller

TV:
LG 22LS4R 22" LCD TV

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Laatst bewerkt:
Dat ligt waarschijlijk aande lagere resolutie van de lcd tv.
Wanneer beide geschikt zijn voor hdmi ipv vga zou dat ws beter gaan.
mvg leo

Resolutie van de lcd tv is juist hoger (1600x1050) dan die van mijn laptop (1280x800). Daarom vind ik het ook raar. Heb helaas geen hdmi aansluiting op mijn laptop.....

heb je al geprobeerd de resolutie van de laptop in te stellen op de resolutie van de tv?

Dat heb ik al geprobeerd inderdaad, maar mijn laptop kan de maximale resolutie van de lcd tv niet aan en accepteerd deze ook niet als ik hem instel.
Dus de enige oplossing is om de lcd als primaire monitor re gebruiken zodat ik gebruik kan maken van de resolutie van de tv. Dit werkt dus ook, behalve dat het beeld niet scherp is.

LCD schermen die niet op hun eigen resolutie draaien geven altijd een wat minder scherp beeld.
Ik weet natuurlijk niet hoe wazig het beeld is, maar mogelijk is hier niet veel aan te doen.
mvg leo

groot gelijk, hopelijk komt er iemand met positievere info

Laatst bewerkt:
Laptop op LCDTV aansluiten

Hallo,

Ik heb een Packard Bell easynote laptop met een 15 pins poort (VGA?). Hoe kan ik deze nu aansluiten op mijn philips LCDTV?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan